1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 16.01.2024 №20-29/62 м. Луцьк

Звіт про роботу департаменту містобудування, земельних ресурсів та реклами за 2023 рік

      На виконання доручення міського голови № 0-9/34 від 05.12.2023 щодо підготовки звіту про роботу департаменту містобудування, земельних ресурсів та реклами за 2023 рік надаємо інформацію за вказаний період роботи.

      За 2023 рік на території Луцької міської територіальної громади підготовлено та видано: 261 будівельний паспорт, 117 містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, а також 137 паспортів вивісок. Також у звітному періоді було затверджено 2 детальних плани території. Загалом у 2023 році розглянуто та надано відповідь на 100 запитів на інформацію.

      Протягом звітного періоду підготовлено 1070 наказів про присвоєння, зміну, упорядкування адрес об’єктам нерухомого майна та об’єктам будівництва; сформовано 77 витягів з бази даних містобудівного кадастру для видачі містобудівних умов та обмежень; підготовлено 45 викопіювань з топографічних планів масштабу 1:500 та 1:2000 Луцької міської територіальної громади; розглянуто 161 звернення щодо зміни назв вулиць; підготовлено 98 рішень міської ради щодо зміни назв вулиць; підготовлено 27 рішень виконавчого комітету щодо зміни нумерації об’єктів нерухомого майна; організовано та проведено 7 громадських обговорень та слухань пропозицій щодо перейменування назв вулиць; внесено до бази даних містобудівного кадастру 380 будівельних паспортів на забудову земельних ділянок; внесено до бази даних містобудівного кадастру 109 містобудівних умов та обмежень.

      Протягом 2023 року видано 1600 вихідних даних для виконання топографо-геодезичних робіт, внесено до електронної карти 1448 топографо-геодезичних знімань та 62 виконавчих знімань, внесено 826 земельних ділянок до реєстру земельних ділянок.

      Прийняте рішення виконавчого комітету міської ради від 12.04.2023 № 232-1 «Про Правила розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Луцької міської територіальної громади». Рішеннями виконавчого комітету міської ради від 23.11.2022 № 595-1 (зі змінами) та від 23.02.2023 № 109-1 затверджені схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Луцької міської територіальної громади. Прийняття цих рішень дозволяє удосконалити умови розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Луцької міської територіальної громади.

       Продовжено дію 119 паспортів прив’язки тимчасових споруд. Проведено 4 конкурси на оформлення права на користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності на території Луцької міської територіальної громади з винесенням 17 місць для розміщення тимчасових споруд.

      Продовжується робота з модернізації та зміни зовнішнього вигляду тимчасових споруд та павільйонів на території міста, в тому числі і на зупинках громадського транспорту, відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 22.04.2021 № 327-1 «Про концепцію зовнішнього вигляду тимчасових споруд та зупинок громадського транспорту».

      У 2023 році видано 9 дозволів на розміщення зовнішньої реклами; продовжено 209 дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Також проводиться робота з розроблення схем розміщення наземних засобів зовнішньої реклами; впорядкування розміщених наземних засобів зовнішньої реклами, з огляду на естетичну та технічну застарілість значної частини розміщених рекламних конструкцій; впорядкування фасадів будинків та споруд в частині розміщення засобів зовнішньої реклами; проведення робіт щодо приведення існуючих рекламних конструкцій до належного естетичного та технічного стану (фарбування, заглиблення фундаменту, заміна конструкцій тощо). Окрім цього, проводилася робота щодо внесення змін до Порядку розміщення зовнішньої реклами на території Луцької міської територіальної громади, затвердженого рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 19.02.2020 № 96-1 в частині вдосконалення процедури проведення демонтажу, обліку, зберігання демонтованих засобів зовнішньої реклами.

      За 2023 рік підготовлено 375 проєктів рішень Луцької міської ради щодо території старостинських округів Луцької міської територіальної громади.

      З метою створення єдиного підходу при встановленні розміру орендної плати за земельні ділянки комунальної власності, які передаються в оренду на території старостинських округів Луцької міської територіальної громади прийнято рішення «Про встановлення ставок орендної плати за земельні ділянки комунальної власності на території старостинських округів Луцької міської територіальної громади».

      Для встановлення межі території Луцької міської територіальної громади та внесення відомостей про межі території до Державного земельного кадастру прийнято рішення «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території Луцької міської територіальної громади».

      Окрім того, підготовлені та прийняті рішення Луцької міської ради, відповідно до яких на території старостинських округів Луцької міської територіальної громади передано в постійне користування 5 земельних ділянок та надано 1 дозвіл на розробку проекту землеустрою для передачі у постійне користування; передано безоплатно у власність 49 земельних ділянок; прийнято 36 рішень щодо виділення в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), 15 рішень про надання на умовах оренди земельних ділянок, 50 рішень було прийнято про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та зміни їх цільового призначення. За вищезгаданий період було прийнято 14 рішень про поновлення договорів оренди землі та 4 рішення про відмову у поновленні договорів оренди землі, 1 рішення про відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою, 1 рішення про надання дозволу на об’єднання земельної ділянки комунальної власності, 3 рішення про затвердження нормативної грошової оцінки земельних ділянок за межами населених пунктів, 2 рішення про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки для продажу (викупу) земельної ділянки під об’єктом нерухомого майна, 2 рішення про дозвіл та затвердження проєкту землеустрою щодо формування земельної ділянки державної власності.

      Відповідно до прийнятих рішень підготовлено та забезпечено укладення між Луцькою міською радою та фізичними, юридичними особами 10 договорів оренди землі, 21 додаткова угода про поновлення або внесення змін в договори оренди землі.

      За поточний рік підготовлено 189 проєктів рішень Луцької міської ради на території м. Луцька: про передачу безоплатно у власність земельної ділянки комунальної власності фізичним особам ‒ 109; про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності у власність фізичним особам ‒ 9; про зміну цільового призначення земельної ділянки фізичним особам ‒ 30; про припинення права постійного користування земельною ділянкою суб’єктам господарювання ‒ 14; про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності підприємствам, установам, організаціям, що належать до комунальної власності, громадським організаціям інвалідів України, релігійним організаціям України - 6; про надання земельної ділянки комунальної власності в постійне користування комунальним підприємствам, установам, організаціям, громадським організаціям інвалідів України (їх підприємства, установи, організації), релігійним організаціям України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку ‒ 7; про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ‒ 1; про надання дозволу на поділ земельної ділянки комунальної власності та затвердження поділу ‒ 3; про затвердження технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності ‒ 7; про укладення договору суперфіцію земельної ділянки ‒ 3.

      Проводилася робота з комунальними закладами та підприємствами м. Луцька щодо оформлення документів на земельні ділянки, щодо передачі земельних ділянок з державної власності у комунальну власність Луцької міської територіальної громади на вул. Пʼятницька гірка, 2 у м. Луцьку та із комунальної власності Луцької міської територіальної громади у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст Волинської області на пр-ті Відродження, 30-В у м. Луцьку та були підготовлені відповідні акти приймання-передачі земельних ділянок. На виконання рішення Луцької міської ради від 26.04.2023 № 44/76 періодично проводиться робота щодо уточнення інформації по переліку земельних ділянок релігійних організацій, які не перейшли до Православної Церкви України.

      Протягом 2023 року підготовлено 440 проєктів рішень міської ради з питань, що стосуються оформлення права оренди на земельні ділянки комунальної власності на території м. Луцька, відповідно до яких підготовлено та забезпечено укладення між Луцькою міською радою та фізичними, юридичними особами 130 договорів оренди землі, 14 додаткових угод про поновлення договору оренди землі, 20 додаткових угод про заміну сторони в договорах оренди землі. У зв’язку із закінченням строків дії договорів оренди землі та переходом права власності на об’єкти нерухомого майна до інших фізичних та юридичних осіб було підготовлено та забезпечено укладення 9 додаткових угод про дострокове припинення договорів оренди землі та 23 актів приймання-передачі земельних ділянок в комунальну власність (Луцькій міській раді).

      З метою приведення договорів оренди землі до вимог чинного законодавства було укладено 9 додаткових угод про внесення змін в договори оренди землі.

      З метою збільшення надходжень до бюджету міста ініційовано стягнення безпідставно збережених коштів за фактичне використання суб'єктами господарювання сформованих земельних ділянок комунальної власності на території м. Луцька без правовстановлюючих документів, шляхом проведення розрахунків відповідно до інформації, отриманої в Головному управлінні Державної податкової служби у Волинській області, Головному управлінні Держгеокадастру у Волинській області, з подальшим надсиланням відповідних листів. В результаті проведеної роботи було направлено листів-повідомлень на загальну суму понад 7  млн грн.

      Впродовж зазначеного періоду департаментом містобудування, земельних ресурсів та реклами було забезпечено продаж Луцькою міською територіальною громадою 11 земельних ділянок комунальної власності у м. Луцьку, шляхом викупу, по яких укладено договори купівлі-продажу з фізичними та юридичними особами, загальною площею 1,4217 га на загальну суму 5 308 683,00 грн. Загалом за період з 01.01.2023 до 31.12.2023 надходження коштів від продажу земельних ділянок комунальної власності Луцької міської територіальної громади шляхом викупу, враховуючи авансові внески, в тому числі за непродані земельні ділянки, та сплачені кошти за продані земельні ділянки, склали 12 982 302,57 грн.

      У 2023 році, а саме 04 квітня та 10 жовтня, було проведено земельні торги (аукціон) у формі електронних аукціонів з продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності Луцької міської територіальної громади, за результатами яких в місті Луцьку продано 3 земельні ділянки комунальної власності Луцької міської територіальної громади на загальну суму 8 700 152,00 грн.