1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 21.01.2022 №3-5/21 м. Луцьк

Звіт про роботу юридичного департаменту Луцької міської ради за 2021 рік

Звіт про роботу юридичного департаменту Луцької міської ради за 2021 рік

 

Впродовж 2021 року працівники юридичного департаменту Луцької міської ради надавали юридичні консультації посадовим особам виконавчих органів міської ради, депутатам міської ради; проводили роботу у складі постійних комісій міської ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, створених за рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови; приймали участь у пленарних засіданнях сесій міської ради та виконавчого комітету; здійснювали постійний прийом громадян з правових питань; проводили інші заходи, спрямовані на забезпечення діяльності Луцької міської ради та її виконавчих органів у відповідності до вимог чинного законодавства України.

За звітний період перевірено на відповідність законодавству 7 494 проєктів нормативно-розпорядчих актів ради, виконавчого комітету, міського голови.

Юридичним департаментом ініційовано внесення змін до регламенту Луцької міської ради у зв’язку з внесенням змін до окремих норм Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”. Департамент залучався до розробки нормативно-правових актів, а також до вирішення питання щодо передачі у комунальну власність Музею історії сільського господарства Волині - скансену. Напрацьовано проєкт рішення про проведення погосподарського обліку, порядку проходження електронного лікарняного, розпорядження про уповноваження старост щодо вчинення нотаріальних дій та посвідчення довіреностей.

Департамент здійснював юридичний супровід приєднання відповідних громад до Луцької міської територіальної громади, напрацьовував відповідні нормативні документи, супроводжував процес приймання-передачі прав і обов’язків приєднаних рад та їх виконавчих комітетів.

За звітний період опрацьовано 3 075 вхідної кореспонденції, розглянуто 351 звернення громадян, 94 запити на інформацію.

У 2021 році юридичним департаментом забезпечено роботу адміністративної комісії, на розгляд якої надійшло 1 012 адміністративних протоколів. Із них повернуто на доопрацювання 33 (до органу, що їх склав: складені з порушенням вимог КУпАП (зміст протоколу, пропущені строки для притягнення до адміністративної відповідальності або для уточнення адресних даних) та безпосередньо розглянуто комісією 979 протоколів. Закрито проваджень за різними мотивами 208 адміністративних справ. За цей період проведено 29 засідань комісії. Прийнято 899 постанов про накладення адміністративного стягнення. Попереджено про адміністративну відповідальність 14 правопорушників. Накладено штрафів на 677 правопорушників.

Комісією накладено адміністративних стягнень у вигляді штрафів на загальну суму 465 698 грн. За 2021 рік правопорушниками до бюджету міста сплачено штрафів на суму 318 002 грн. Органами державної виконавчої служби за 12 місяців 2021 року стягнуто з правопорушників 107 331 грн.

Юридичним департаментом забезпечено проведення у 2021 році 111 процедур закупівель, з них: переговорні процедури – 19, відкриті торги – 41, спрощені закупівлі – 51.

Виконавчим комітетом Луцької міської ради, за результатами оцінки електронною системою найбільш економічно вигідних пропозицій з найнижчою ціною, було зекономлено близько 2,5 млн. грн за звітний період.

Організовано роботу, пов'язану з укладенням договорів, взято участь у їх підготовці та здійсненні контролю за виконанням, надано правову оцінку проєктам близько 850 договорів.

Також юридичним департаментом здійснювалася претензійно-позовна робота, яка полягала у підготовці та розгляді претензій, підготовці позовів, відзивів на позови, інших процесуальних документів, представництві інтересів виконавчого комітету та міської ради під час судового розгляду справ, підготовці та поданні апеляційних та касаційних скарг, отриманні рішень судів та виконавчих листів.

Впродовж 2021 року на розгляд юридичного департаменту надійшло 223 позови, пред’явлені до Луцької міської ради та виконавчого комітету Луцької міської ради. В інтересах Луцької міської ради подано до суду 43 позови та 221 інших процесуальних документів.

З метою врегулювання судового спору до ухвалення судового рішення юридичним департаментом підготовлено 12 мирових угод щодо стягнення в користь Луцької міської ради 1 873 237,35 грн, які затверджені ухвалою суду. Усі фінансові зобов’язання, передбачені мировими угодами, у 2021 році виконані.

За результатами проведеної юридичним департаментом роботи щодо оскарження незаконних рішень державного реєстратора: скасовано 3 рішення державного реєстратора Куклинської сільської ради Ященка В.О. щодо зміни функціонального призначення об’єктів нерухомості та реєстрації права власності на об’єкт нерухомості; анульовано доступ Ященку В.О. до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Юридичним департаментом у 2021 році проведено роботу з питань примусового виконання судових рішень. Зокрема, на виконанні в органах державної виконавчої служби впродовж звітного періоду перебувало 57 виконавчих листів та наказів, за якими виконавчий комітет та міська рада є стороною виконавчого провадження.

На виконання судових рішень з юридичних та фізичних осіб в користь Луцької міської ради стягнено кошти на загальну суму 1 152 748,52 грн.

Повернуто у міську комунальну власність 5 земельних ділянок.

У відповідності до розпорядження Луцького міського голови від 08.02.2021 № 47 “Про облік безхазяйного нерухомого майна та визнання спадщини відумерлою” вжито заходів щодо перевірки інформації та з’ясування підстав для звернення до суду з заявою про визнання спадщини відумерлою. Подано до суду 1 заяву про визнання спадщини відумерлою та передано до відділу управління майном міської комунальної власності інформацію для взяття на облік безхазяйного нерухомого майна щодо 1 об’єкту нерухомості.

 

 

Директор департаменту                                                                                           Наталія ЮРЧЕНКО