1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 18.01.2023 №3-7/15 м. Луцьк

Звіт про роботу юридичного департаменту Луцької міської ради за 2022 рік

Звіт про роботу юридичного департаменту Луцької міської ради за 2022 рік

Впродовж 2022 року працівники юридичного департаменту Луцької міської ради надавали юридичні консультації посадовим особам виконавчих органів міської ради, депутатам міської ради; проводили роботу у складі постійних комісій міської ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, створених за рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови; приймали участь у пленарних засіданнях сесій міської ради та виконавчого комітету; здійснювали постійний прийом громадян з правових питань; проводили інші заходи, спрямовані на забезпечення діяльності Луцької міської ради та її виконавчих органів у відповідності до вимог чинного законодавства України.

За звітний період перевірено на відповідність законодавству 5 005 проєктів нормативно-розпорядчих актів ради, виконавчого комітету, міського голови.

Департамент залучався до розробки нормативно-правових актів щодо забезпечення діяльності міської ради та її виконавчих органів у умовах воєнного стану, а також розроблено статут новоствореного комунального підприємства “Стадіон Авангард”.

За звітний період опрацьовано 2 945 вхідної кореспонденції, розглянуто 234 звернень громадян, 77 запитів на інформацію, 3 петиції.

У 2022 році юридичним департаментом забезпечено роботу адміністративної комісії, на розгляд якої надійшло 382 адміністративних протоколи. Із них повернуто на доопрацювання 22 та безпосередньо розглянуто комісією 360 протоколів. Прийнято 377 постанов. Закрито проваджень за різними мотивами по 85 адміністративній справі. Попереджено про адміністративну відповідальність 8 правопорушників. Накладено штрафів на 241 правопорушника. За цей період проведено 21 засідання комісії.

За 2022 рік до бюджету міста правопорушниками сплачено штрафів на суму 98 549 грн. З початку поточного року відповідно до ст. 308 КУпАП адміністративною комісією при виконавчому комітеті Луцької міської ради було направлено на адресу Державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) 63 постанови для примусового виконання, на загальну суму 96 771 грн. Державною виконавчою службою Луцького міського управління юстиції за 12 місяців 2022 року стягнуто з правопорушників 21 590 грн.

Протягом звітного року адміністративною комісією проведено значну роботу щодо контролю за правильним і своєчасним виконанням постанов про накладення адміністративного стягнення.

Впродовж 2022 року на розгляд юридичного департаменту надійшло 165 позовів пред’явлених до Луцької міської ради та виконавчого комітету Луцької міської ради. В інтересах Луцької міської ради подано до суду 22 позови та 421 інших процесуальних документів.

На виконання судових рішень з юридичних та фізичних осіб в користь Луцької міської ради стягнено кошти на загальну суму 1 370 551,87 грн.

З метою врегулювання судового спору до ухвалення судового рішення юридичним департаментом підготовлено 5 мирових угод щодо стягнення в користь Луцької міської ради 846 882,08 грн., які затверджені ухвалою суду. У 2022 році сплачено в користь Луцької міської ради згідно з мировими угодами 748 882,30 грн.

Також подано позов до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, за результатами судового розгляду прийнято судове рішення про задоволення зазначеного позову.

Юридичним департаментом у 2022 році проведено роботу з питань примусового виконання судових рішень. Зокрема, на виконанні в органах державної виконавчої служби впродовж звітного періоду перебувало 31 виконавчих листів та наказів, за якими виконавчий комітет та міська рада є стороною виконавчого провадження.

У відповідності до розпорядження Луцького міського голови від 08.02.2021 №47 “Про облік безхазяйного нерухомого майна та визнання спадщини відумерлою” за результатами проведення перевірки інформації було підготовлено та подано до суду 2 заяви про визнання спадщини відумерлою, які було задоволено судом. Відповідно, набрало чинності 2 судових рішення щодо визнання спадщини відумерлою, згідно яких передано в комунальну власність 2 квартири.

Відділ правової допомоги та експертизи за звітний період розглянув 91 звернення громадян, 9 адвокатських запитів, 51 запит на інформацію.

Відділ залучався до розробки нормативно-правових актів щодо забезпечення діяльності міської ради та її виконавчих органів у умовах воєнного стану.

Також було підготовлено проєкти рішень виконавчого комітету про узгодження статутів громадських формувань по охороні громадського порядку, розроблено статут новоствореного комунального підприємства “Стадіон Авангард”, забезпечено підготовку змін до Програми забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням міської ради від 23.12.2020 № 2/6.

Впродовж 2022 року працівниками відділу закупівель та договірної роботи юридичного департаменту Луцької міської ради в умовах воєнного стану було проведено 33 процедури закупівель, з них: 5 переговорних процедур, 16 відкритих торгів, 12 спрощених закупівель, організовувано роботу пов'язану з укладенням договорів, взято участь у їх підготовці, надано правову оцінку проектам близько 650 договорів.

Понад 300 договорів було укладено відповідно до Постанов КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” та від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” для покращення матеріального-технічного забезпечення Збройних Сил України та для належного виконання своїх функцій щодо оборони України, захисту її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності під час дії правового режиму воєнного стану.

Виконавчим комітетом Луцької міської ради, за результатами оцінки електронною системою найбільш економічно вигідних пропозицій з найнижчою ціною, було зекономлено більше 450 тис. гривень за звітний період.

Директор департаменту                                                 Наталія ЮРЧЕНКО

 

Яна Концевич 777 915