Звіт про роботу юридичного департаменту Луцької міської ради за 2017 рік
Юридичним департаментом Луцької міської ради проводилася претензійно-позовна робота, яка полягала у підготовці та розгляді претензій, підготовці позовів, відзивів на позови, інших процесуальних документів, представництві інтересів виконавчого комітету та міської ради під час судового розгляду справ, підготовці та поданні апеляційних та касаційних скарг, отриманні рішень судів та виконавчих листів.
Впродовж звітного періоду підготовлено та подано до суду 81 позовів, апеляційних та касаційних скарг в порядку господарського, цивільного та адміністративного провадження. Здійснено представництво інтересів виконавчого комітету та міської ради та правовий супровід (підготовка процесуальних документів тощо) у 452 судових справах за позовами фізичних та юридичних осіб.
Проведено роботу з питань примусового виконання судових рішень.
За 2017 рік на розгляд адміністративної комісії надійшло 1 391 адміністративні справи. Із них повернуто на доопрацювання 132 (до органу, що їх склав: складені з порушенням вимог КУпАП (зміст протоколу, пропущені строки для притягнення до адміністративної відповідальності або для уточнення адресних даних) та безпосередньо розглянуто комісією 1 170 справ. Закрито проваджень за різними мотивами 301 адміністративні справи. За цей період проведено 26 засідань комісії. Прийнято 914 постанов про накладення адмністративного стягнення. Попереджено про адміністративну відповідальність 38 правопорушників. Накладено штрафів на 837 правопорушників.
Комісією накладено адміністративних стягнень у вигляді штрафів на загальну суму 263 776 грн., а правопорушниками до міського бюджету сплачено штрафів на суму 147 848 грн.
Низький відсоток сплати переважно викликаний тим, що особи, піддані адміністративному стягненню, не мають постійних або офіційно зареєстрованих доходів та майна, на які б можливо було звернути стягнення, вказують невірну адресу проживання при складанні протоколів про адміністративні правопорушення.
Також Першим та Другим відділом державної виконавчої служби міста Луцьк Головного територіального управління юстиції у Волинській області повертаються постанови адміністративної комісії при виконавчому комітеті без прийняття до виконання у зв'язку з несплатою авансового внеску.
Тендерним комітетом виконавчого комітету Луцької міської ради у 2017 році проведено 7 конкурентних процедур закупівель та укладено 8 договорів. Всього було проведено 29 засідань Рішення тендерного комітету не оскаржувались.
Виконавчим комітетом Луцької міської ради, за результатами оцінки електронною системою найбільш економічно вигідних пропозицій з найнижчою ціною, було зекономлено 432 442 гривень за звітний період.
Проводилася організаційна та роз`яснювальна робота щодо запобігання корупції з посадовими особами міської ради, з керівниками та уповноваженими особами комунальних підприємств, установ та організацій, надавалася допомога в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру та повідомлень про суттєві зміни в майновому стані, проводилася у встановленому законодавством порядку перевірка фактів своєчасності подання зазначених декларацій, їх перевірка на наявність конфлікту інтересів.
За результатами проведених перевірок працівниками відділу було підготовлено 310 довідок про результати перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”.
Окрім того, працівники відділу приймали участь та організовували роботу спостережної комісії при виконавчому комітеті Луцької міської ради. Протягом 2017 року було проведено 12 засідань спостережної комісії, в тому числі одне засідання на базі Луцького слідчого ізолятора.
Вживалися заходи щодо виявлення конфлікту інтересів та сприяння його усуненню, контролю дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, проводилися заходи, направлені на зниження рівня корупції у сферах підвищеного корупційного ризику, зокрема у медичній, земельній, освітній, у сферах державних закупівель, публічної служби, проводилося формування громадської підтримки дій влади у запобіганні корупції та підняття рівня обізнаності та поінформованості громадян.