Звіт про роботу юридичного департаменту Луцької міської ради за 2018 рік
Впродовж 2018 року працівниками юридичного департаменту Луцької міської ради:
– приймалась участь у пленарних засіданнях сесій міської ради та виконавчого комітету;
– проведена робота у складі постійних комісій міської ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, створених за рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови;
– надавались юридичні консультації посадовим особам виконавчих органів міської ради, депутатам міської ради;
– здійснювався постійний прийом громадян з правових питань;
– проводились інші заходи, спрямовані на забезпечення діяльності Луцької міської ради та її виконавчих органів у відповідності до вимог чинного законодавства України.
За звітний період перевірено на відповідність законодавству 6787 проектів нормативно-розпорядчих актів ради, виконавчого комітету, міського голови.
У 2018 році опрацьовано 6414 вхідної кореспонденції, розглянуто 311 звернень громадян, 66 запитів на інформацію.
Організовано роботу, пов'язану з укладенням договорів з виконавчого комітету міської ради, взято участь у їх підготовці та здійсненні контролю за виконанням, надано правову оцінку проектам 350 таких договорів.
Тендерним комітетом виконавчого комітету Луцької міської ради у 2018 році проведено 9 конкурентних процедур закупівель та укладено 8 договорів. Всього було проведено 42 засідань. Рішення тендерного комітету не оскаржувались.
Виконавчим комітетом Луцької міської ради, за результатами оцінки електронною системою найбільш економічно вигідних пропозицій з найнижчою ціною, було зекономлено 387 080 гривень за звітний період.
Також юридичним департаментом Луцької міської ради проводилася претензійно-позовна робота, яка полягала у підготовці та розгляді претензій, підготовці позовів, відзивів на позови, інших процесуальних документів, представництві інтересів виконавчого комітету та міської ради під час судового розгляду справ, підготовці та поданні апеляційних та касаційних скарг, отриманні рішень судів та виконавчих листів.
Впродовж звітного періоду підготовлено та подано до суду 161 позовів, апеляційних та касаційних скарг, відзивів на позови. Здійснено представництво інтересів виконавчого комітету та міської ради у 538 судових засіданнях. Юридичним департаментом постійно здійснюється правовий супровід судових справ (підготовка процесуальних документів: заперечень, відповідей на відзиви, пояснень, клопотань, заяв тощо).
Юридичним департаментом проводилася робота з питань примусового виконання судових рішень. На виконанні в органах державної виконавчої служби у 2018 році перебувало 21 виконавчих листів та наказів, за якими виконавчий комітет та міська рада є стороною виконавчого провадження.
За 2018 рік на розгляд адміністративної комісії надійшло 1566 адміністративних справ. Із них повернуто на доопрацювання 117 (до органу, що
їх склад: складені з порушенням КупАП (зміст протоколу, пропущені строки для притягнення до адміністративної відповідальності або для уточнення адресних даних) та безпосередньо розглянуто комісією 1449 справ. Закрито проваджень за різними мотивами 425 адміністративних справ. За цей період проведено 28 засідань комісії. Прийнято 1024 постанов про накладання адміністративного стягнення. Попереджено про адміністративну відповідальність 31 правопорушників. Накладено штрафів на 993 правопорушників.
Комісією накладено адміністративних стягнень у вигляді штрафів на загальну суму 355 708 грн., а правопорушниками до міського бюджету сплачено штрафів на суму 158 861 грн.
Протягом 2018 року проводилася організаційна та роз’яснювальна робота щодо запобігання корупції з посадовими особами міської ради, з керівниками та уповноваженими особами комунальних підприємств, установ та організацій, надавалася допомога в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру та повідомлень про суттєві зміни в майновому стані, проводилася у встановленому законодавством порядку перевірка фактів своєчасності подання зазначених декларацій.
За результатами проведених перевірок працівниками відділу було підготовлено 42 довідки про результати перевірок, передбаченої Законом України “Про очищення влади”.
Вживалися заходи щодо виявлення конфлікту інтересів та сприяння його усуненню, контролю дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, проводилися заходи, направлені на зниження рівня корупції у сферах підвищеного корупційного ризику, зокрема у медичній, земельній, освітній, у сферах державних закупівель, публічної служби, проводилося формування громадської підтримки дій влади у запобіганні корупції та підняття рівня обізнаності та поінформованості громадян.
Окрім того, працівники відділу взаємодії з правоохоронними органами та запобігання корупції юридичного департаменту приймали участь та організовували роботу спостережної комісії при виконавчому комітеті Луцької міської ради. Протягом 2018 року було проведено 13 засідань спостережної комісії, в тому числі одне засідання на базі Державної установи “Луцький слідчий ізолятор”.