1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 25.01.2021 м. Луцьк

Звіт про роботу юридичного департаменту Луцької міської ради за 2020 рік

Впродовж 2020 року працівниками юридичного департаменту Луцької міської ради:

– надавались юридичні консультації посадовим особам виконавчих органів міської ради, депутатам міської ради;

– проведена робота у складі постійних комісій міської ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, створених за рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови;

– приймалась участь у пленарних засіданнях сесій міської ради та виконавчого комітету;

– здійснювався постійний прийом громадян з правових питань;

– проводились інші заходи, спрямовані на забезпечення діяльності Луцької міської ради та її виконавчих органів у відповідності до вимог чинного законодавства України.

За звітний період перевірено на відповідність законодавству 5322 проєктів нормативно-розпорядчих актів ради, виконавчого комітету, міського голови. У 2020 році опрацьовано 3563 вхідної кореспонденції, розглянуто 426 звернень громадян, 53 запитів на інформацію. Організовано роботу, пов'язану з укладенням договорів з виконавчого комітету міської ради, взято участь у їх підготовці та здійсненні контролю за виконанням, надано правову оцінку проектам 670 таких договорів.

Виконавчим комітетом Луцької міської ради у 2020 році було проведено 20 процедур закупівель та укладено 21 договір. Всього було проведено 63 засідання. Виконавчим комітетом Луцької міської ради, за результатами оцінки електронною системою найбільш економічно вигідних пропозицій з найнижчою ціною, було зекономлено близько 2 млн. гривень за звітний період.

Також юридичним департаментом Луцької міської ради проводилася претензійно-позовна робота, яка полягала у підготовці та розгляді претензій, підготовці позовів, відзивів на позови, інших процесуальних документів, представництві інтересів виконавчого комітету та міської ради під час судового розгляду справ, підготовці та поданні апеляційних та касаційних скарг, отриманні рішень судів та виконавчих листів. Впродовж звітного періоду підготовлено та подано до суду 286 позовів, апеляційних та касаційних скарг, відзивів на позови, пояснень, заяв та клопотань у судових справах. Здійснено представництво інтересів виконавчого комітету та міської ради у 590 судових засіданнях. Юридичним департаментом проводилася робота з питань примусового виконання судових рішень. На виконанні в органах державної виконавчої служби у 2020 році перебувало 36 виконавчих листів та наказів, за якими виконавчий комітет та міська рада є стороною виконавчого провадження.

За 2020 рік на розгляд адміністративної комісії надійшло 1351 адміністративних справ. Із них повернуто на доопрацювання 49 (до органу, що їх склад: складені з порушенням КупАП (зміст протоколу, пропущені строки для притягнення до адміністративної відповідальності або для уточнення адресних даних) та безпосередньо розглянуто комісією 1302 справ. Закрито проваджень за різними мотивами 265 адміністративних справ. За цей період проведено 23 засідань комісії. Прийнято 953 постанови про накладення адміністративного стягнення. Попереджено про адміністративну відповідальність 14 правопорушників. Накладено штрафів на 939 правопорушників. Комісією накладено адміністративних стягнень у вигляді штрафів на загальну суму 518 194 грн., а правопорушниками до міського бюджету сплачено штрафів на суму 328 420 грн.

Протягом 2020 року проводилася організаційна та роз’яснювальна робота щодо запобігання корупції з посадовими особами міської ради, з керівниками та уповноваженими особами комунальних підприємств, установ та організацій, надавалася допомога в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру та повідомлень про суттєві зміни в майновому стані, проводилася у встановленому законодавством порядку перевірка фактів своєчасності подання зазначених декларацій. За результатами проведених перевірок працівниками відділу було підготовлено 34 довідки про результати перевірок, передбаченої Законом України “Про очищення влади”. Відділом взаємодії з правоохоронними органами вживалися заходи щодо виявлення конфлікту інтересів та сприяння його усуненню, контролю дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів,проводилися заходи, направлені на зниження рівня корупції у сферах підвищеного корупційного ризику, зокрема у медичній, земельній, освітній, у сферах державних закупівель, публічної служби, проводилося формування громадської підтримки дій влади у запобіганні корупції та підняття рівня обізнаності та поінформованості громадян. Окрім того, працівники відділу взаємодії з правоохоронними органами та запобігання корупції юридичного департаменту приймали участь та організовували роботу спостережної комісії при виконавчому комітеті Луцької міської ради. Протягом 2020 року було проведено 15 засідань спостережної комісії, в тому числі одне засідання на базі Державної установи “Луцький слідчий ізолятор”.

Плани на 2021 рік:

• Організація і проведення роботи, пов’язаної з підвищенням рівня знань працівників виконавчих органів міської ради, інформування про нове законодавство, роз’яснення існуючої практики його застосування.

• Проведення прийому громадян в режимі онлайн .

• Організація та ведення претензійної і позовної роботи.

• Перевірка на відповідність законодавству проектів рішень міської ради, рішень її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.

• Сприяння своєчасному вжиттю заходів за окремими ухвалами суду, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів.

• Надання усних та письмових консультацій з правових питань.

• Аналіз наслідків розгляду судових справ, внесення міському голові пропозицій щодо удосконалення правового забезпечення міської ради та її виконавчих органів.

• Організація та забезпечення правильного виконання актів законодавства, інших нормативних актів і документів, подання керівництву пропозицій щодо вирішення правових питань.

• Представництво за дорученням міського голови інтересів міської ради, міського голови та виконавчого комітету міської ради у судах загальної юрисдикції, господарських та адміністративних судах всіх рівнів, інших органах під час розгляду правових питань і спорів.

• Підготовка самостійно та спільно з іншими виконавчими органами нормативних актів з питань, які належать до компетенції Луцької міської ради та її виконавчих органів.

• Надання роз’яснень щодо застосування антикорупційного застосування.

•Проведення роз’яснювальної роботи щодо своєчасного подання декларацій та повідомлень про суттєві зміни в майновому стані посадовими особами Луцької міської ради, керівниками комунальних підприємств, установ, організацій та закладів, їх структурних підрозділів.

Директор департаменту Наталія ЮРЧЕНКО