1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 12.01.2024 №3-6/21 м. Луцьк

Звіт про роботу юридичного департаменту Луцької міської ради за 2023 рік

Впродовж 2023 року працівники юридичного департаменту Луцької міської ради надавали юридичні консультації посадовим особам виконавчих органів міської ради, депутатам міської ради; проводили роботу у складі постійних комісій міської ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, створених за рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови; приймали участь у пленарних засіданнях сесій міської ради та виконавчого комітету; здійснювали постійний прийом громадян з правових питань; проводили інші заходи, спрямовані на забезпечення діяльності Луцької міської ради та її виконавчих органів у відповідності до вимог чинного законодавства України.

За звітний період перевірено на відповідність законодавству 6 280 проєктів нормативно-розпорядчих актів ради, виконавчого комітету, міського голови, 483 проєкти організаційно-розпорядчих документів.

За звітний період опрацьовано 3 418 вхідної кореспонденції, розглянуто 197 звернення громадян, 18 адвокатських запитів, 123 запити на інформацію, 3 петиції. Було виконано погодження (візування) 990 проєктів вихідних та 587 внутрішніх документів.

Департамент розробив Порядок громадського обговорення кандидатури старости в Луцькій міській територіальній громаді, а також залучався до проведення громадського обговорення кандидатури старости Прилуцького старостинського округу Луцької міської територіальної громади, зокрема були проведені опитування жителів сіл Прилуцьке, Дачне, Жабка, Сапогове, збір та підрахунок підписів на підтримку кандидатури старости.

У 2023 році юридичним департаментом забезпечено роботу адміністративної комісії, на розгляд якої надійшло 752 адміністративних протоколи. Із них повернуто на доопрацювання 59 та безпосередньо розглянуто комісією 693 протоколи. Прийнято 641 постанову. Закрито проваджень за різними мотивами по 153 адміністративних справах. Попереджено про адміністративну відповідальність 4 правопорушників. Накладено штрафів на 449 правопорушників. За цей період проведено 23 засідання комісії.

За 2023 рік до бюджету міста правопорушниками сплачено штрафів на суму 341 547 грн. З початку поточного року відповідно до ст. 308 КУпАП адміністративною комісією при виконавчому комітеті Луцької міської ради було направлено на адресу Державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 94 постанови для примусового виконання, на загальну суму 196 083 грн. Відділом державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції протягом 2023 року стягнуто з правопорушників 146 608 грн.

Впродовж 2023 року на розгляд юридичного департаменту надійшло 185 позовів пред’явлених до Луцької міської ради та виконавчого комітету Луцької міської ради. В інтересах Луцької міської ради подано до суду 26 позовів та 490 інших процесуальних документів.

У 2023 році ухвалені судові рішення про стягнення на користь Луцької міської ради коштів на загальну суму 4 755 000 грн. На виконання судових рішень з юридичних та фізичних осіб в користь Луцької міської ради стягнено кошти на загальну суму 1 791 797 грн.

З метою врегулювання судового спору до ухвалення судового рішення юридичним департаментом підготовлено 2 мирові угоди щодо стягнення в користь Луцької міської ради 974 465 грн, які затверджені ухвалою суду. У 2023 році сплачено в користь Луцької міської ради згідно з мировими угодами 308 203 грн.

Розроблено Програму забезпечення виконання рішень суду щодо безспірного списання коштів з розпорядника бюджетних коштів Виконавчого комітету Луцької міської ради на 2023-2025 роки, яка затверджена рішенням Луцької міської ради від 31.10.2023 № 52/111.

Юридичним департаментом у 2023 році проведено роботу з питань примусового виконання судових рішень. Зокрема, на виконанні в органах державної виконавчої служби впродовж звітного періоду перебувало 29 виконавчих листів та наказів, за якими виконавчий комітет та міська рада є стороною виконавчого провадження.

Згідно з розпорядження Луцького міського голови від 08.02.2021 №47 “Про облік безхазяйного нерухомого майна та визнання спадщини відумерлою” за результатами проведення перевірки інформації підготовлено та подано до суду 3 заяви про визнання спадщини відумерлою, які задоволено судом. Відповідно до судових рішень передано в комунальну власність 3 квартири.

Департамент взяв участь у розробці нормативно-правових актів щодо проєкту державно-приватного партнерства “Реставрація з пристосуванням та управління нежитловим приміщенням, що розташоване за адресою вул. Кафедральна, 4 у м. Луцьку”, створення добровільної пожежної команди Жидичинського старостинського округу.

Ініційовані зміни до Програми особистої безпеки громадян та протидії злочинності, і строк її дії продовжено на 2024 рік.

Договорами про співпрацю з Відокремленим структурним підрозділом “Волинський фаховий коледж Національного університету харчових технологій” та з комунальним підприємством “Центр розвитку туризму” були врегульовані питання щодо відкриття та функціонування музейного простору “Окольний замок”.

Також департамент залучався до розробки проєкту Статуту Луцької міської територіальної громади.

За звітний період було підготовлено проєкти рішень виконавчого комітету про узгодження статуту Спеціалізованого загону сприяння правоохоронним органам “Правопорядок” по охороні громадського порядку та статуту громадського формування по охороні громадського порядку “БАСТІОН”.

Впродовж 2023 року працівниками відділу закупівель та договірної роботи юридичного департаменту Луцької міської ради в умовах воєнного стану було оголошено 118 відкритих торгів з особливостями.

Відбулось/завершено 87 закупівель, з них для потреб ЗСУ – 65 закупівель (укладено договорів на 110 млн грн).

Для потреб ЗСУ у 2023 році було придбано: тепловізори – 58 шт.; портативні зарядні станції – 55 шт.; квадрокоптери – 416 шт.; FPV - дрони – 100 шт.; антидронові рушниці – 31 шт.; супутникові модеми Starlink Internet Satelite Dish Kit v2 – 45 шт.; комплекти підсилювачу сигналу для квадрокоптерів – 30 шт.; акумулятори до квадрокоптерів – 161 шт.; одяг для військових – 2 500 комплектів.

Організовувано роботу пов'язану з укладенням договорів, взято участь у їх підготовці, надано правову оцінку проектам близько 700 договорів.

Виконавчим комітетом Луцької міської ради, за результатами оцінки електронною системою найбільш економічно вигідних пропозицій з найнижчою ціною, було зекономлено більше 6 млн грн за звітний період.