Звіт про роботу управління інформаційно-комунікаційних технологій у 2018 році
У 2018 році управлінням була запроваджена нова версія сайту Луцької міської ради. Був змінений дизайн сайту та ідеологія подачі інформації, навігація по сайту стала більш зрозумілішою та зручною. Кількість відвідувачів сайту збільшилась у порівнянні з кількістю відвідувань старого сайту майже втричі. В середньому за день кількість відвідувачів сягає 1018 осіб.
Була створена версія сайту для людей з вадами зору. Збільшена кількість електронних сервісів, якими можна скористатись при відвідуванні офіційного сайту.
В 2018 році управлінням спільно з департаментом економічної політики була протестована та використана для голосування платформа “Громадський бюджет”, для уникнення зловживань голосування відбувається за допомогою технології Bank ID та використання електронного цифрового підпису.
Для досягнення належного рівня безпеки інформації управлінням ініційоване проведення обстеження середовищ функціонування інформаційно-комунікаційної системи, яке було проведено ТзОВ “ІВМАР УКРАЇНА”.
Продовжилась робота щодо проведення закупівель за допомогою системи Prozorro.
У 2018 році була продовжена роботу щодо розширення та вдосконалення переліків наборів даних у форматі відкритих даних. Враховуючи внесення змін до Постанови КМУ від 21.10.2015 №385, був значно розширений та затверджений розпорядженням міського голови від 08.05.2018 №205 “Про затвердження переліку наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних” новий перелік наборів даних, він вміщує 76 наборів. У серпні 2018 року запрацював новий єдиний державний портал відкритих даних, відповідно до рекомендацій державного агентства з електронного урядування набори даних поступово переносяться на новий портал, їх перелік вміщує 39 наборів.
У 2018 році була здійснена заміна відеокамер у залі засідань міської ради, що дало можливість покращити якість онлайн-трансляцій засідань сесій міської ради та виконавчого комітету.
У зв’язку із змінами у веденні діловодних процесів та застосуванням електронних цифрових підписів та електронних печаток було прийнято рішення про перехід на нову систему електронного документообігу АСКОД. Спільно із загальним відділом була проведена робота щодо створення схем опрацювання різних видів документів в системі, управлінням разом із розробниками була проведена адаптація системи до потреб виконавчих органів Луцької міської ради. Протягом IV кварталу 2018 року було проведено 7 навчань із працівниками виконавчих органів, крім того проводились консультації безпосередньо у виконавчих органах міської ради. В результаті проведеної роботи у грудні 2018 року діловодство виконавчих органів міської ради було переведено у систему електронного документообігу АСКОД, частина документів тепер ведеться виключно в електронній формі, що зменшило обсяг використання паперу та дало можливість заощаджувати кошти як на придбання паперу так і на обслуговування оргтехніки.
У 2018 році розпочато роботи по технічному переоснащенню кабельних мереж, електроживлення робочих місць, активного мережевого обладнання для адміністративних будівель Луцької міської ради, за адресами м. Луцьк, вулиці: Богдана Хмельницького, 17, 19, 21, 40а; Шевченка, 1 та пр-т Волі, 4а. Відбувся тендер на проведення цих робіт та розпочато роботи по прокладанню мережі в цокольному приміщенні за адресою вул.Богдана Хмельницького, 19.
Начальник управління Олександр КОРОЛЬ
Наталія ХМЕЛЬ 724050
Звіт про роботу управління інформаційно-комунікаційних технологій (PDF)