Звіт про роботу управління інформаційно-комунікаційних технологій у 2019 році
У 2019 році управлінням була забезпечена технічна можливість переходу на електронний документообіг: встановлені різні види робочих місць (місця реєстрації документів, робочі місця керівників, вебклієнти), розроблені схеми проходження документів, проведені навчання щодо роботи в системі. В результаті цього переходу відбулось покращення взаємодії між виконавчими органами, комунальними підприємствами, зменшення термінів опрацювання документів, економія бюджетних коштів — зменшена потреба у папері.
Створена мережа Луцької міської ради: побудована структурована кабельна система, об’єднано будівлі за адресами: Б. Хмельницького, 19: Б. Хмельницького 21. Прокладено вуличну оптичну мережу між наступними будівлями Б. Хмельницького 40а, Б. Хмельницького 17, Шевченка 1, пр. Волі 4а. Мережа є масштабованою та дає можливість при потребі підключати інші об’єкти. Створення мережі покращило якість надання послуг, збільшилась пропускна спроможність, підвищилась безпека роботи в мережі, зменшилась кількість відмов мережевого обладнання. Завдяки цим змінам покращилась продуктивність роботи виконавчих органів Луцької міської ради.
Облаштовано технічними засобами 17 нових робочих місць.
Запроваджена система діяльності кадрової служби “Кадри WEB” у відділі кадрової роботи та нагород, встановлено програмне забезпечення “Дебет плюс” та налаштовані робочі місця для відділу обліку та звітності.
Запроваджено онлайн-трансляцію засідань постійних комісій Луцької міської ради.
Запущено платформу електронної демократії, яка поєднала в собі всі сервіси “Відкрите місто”, “Єдина система місцевих петицій”, “Бюджет участі” та вміщує новий сервіс “Е-консультації”, який дає можливість залучати громадськість до опитування, консультацій та обговорення нормативно-правових актів.
Розпочато роботи щодо впровадження сіті-бота “Назар”, який надасть можливість автоматизувати роботу служби “15-80” та покращити комунікацію між комунальними установами міста.
Забезпечено технічну підтримку роботи геопорталу міста Луцька.
Здійснювалась технічна підтримка роботи офіційного сайту Луцької міської ради.
Забезпечено автоматизацію процесів публікації документів на сайті Луцької міської ради безпосередньо з системи електронного документообігу.
Здійснено підготовчі роботи для запуску сервісу “еМалятко”: забезпечено підключення до системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта”; розгорнуте тестове середовище.
Оновлено нормативно-правову базу документів, що стосується захисту інформації, та розроблені плани захисту інформації на 13 об’єктах інформаційної діяльності Луцької міської ради.
Завдяки можливостям нової мережі покращено аналіз трафіку та виявлення кіберзагроз.
Розроблено та затверджено нову програму інформатизації та розвитку електронного урядування у виконавчих органах Луцької міської ради на 2020 рік.