Звіт про роботу управління інформаційно- комунікаційних технологій у 2022 році
Впродовж звітного періоду управлінням забезпечувалась:
Технічна підтримка:
роботи офіційного сайту Луцької міської ради (доповнення новими розділами та сервісами, що значно збільшує аудиторію сайту та слугує джерелом інформації як для мешканців громади так і для внутрішньопереміщених осіб);
геопорталу Луцької міської територіальної громади;
реєстру територіальної громади Луцької міської територіальної громади;
транспортного порталу міста Луцька;
платформи моніторингу якості повітря.
Інформаційних систем:
системи побудинкового обліку;
криптосервера доступу до системи "Соціальна громада" ДП "ІОЦ МІНСОЦПОЛІТИКИ УКРАЇНИ";
системи "Трембіта" - електронної взаємодії між державними інформаційними ресурсами;
системи обліку персоналу "Картка-WEB";
системи управління контролю доступу та обліку робочого часу;
бухгалтерських систем.
Розширено можливості системи електронного документообігу:
реалізовано візуальне відображення користувачів, у яких визначені заступники, що тимчасово виконують обов'язки поточного користувача;
реалізовано функціональність створення періодичних подій;
реалізовано додаткові можливості адміністрування системи;
проводилось навчання користувачів.
Відновлено роботу місцевого порталу відкритих даних, продовжується робота по його наповненню, налагоджено взаємодію з Єдиним державним вебпорталом відкритих даних для автоматичної публікації з місцевого порталу, проводились навчання з відповідальними за публікацію та підготовку відкритих даних.
Для активної комунікації мешканців громади із органами виконавчої влади та комунальними установами, підзвітними Луцькій міській раді:
ведеться технічний супровід онлайн-прийому міського голови;
доповнено новими розділами та сервісами, які є важливими для громади під час дії воєнного стану, муніципальний чатбот «СВОЇ»;
ведеться технічна підтримка працездатності контакт-центру департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку;
розширено можливості сіті-бота “Назар”, а саме швидке інформування про події за допомогою розсилки повідомлень через сіті-бот.
У сфері захисту інформації управлінням:
До ключових подій 2022 року можна віднести співпрацю з CERT-UA - урядовою командою реагування на комп’ютерні надзвичайні події України, яка функціонує в складі Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, що є особливо важливим під час дії воєнного стану.
Зокрема підключено виконком до сервісу збору та аналізу подій інформаційної безпеки (SIEM) на базі Elastic Cloud, який розгорнутий в Управлінні Держспецзв'язку у Волинській Області, та забезпечено інтеграцію з:
сервісом кіберзахисту WEB ресурсів на базі Akamai (WAF та DDoS захист веб сайтів), розгорнутого в Державному центрі кіберзахисту Держспецзв’язку;
сервісом кіберзахисту DNS Security на базі Cisco Umbrella (фільтрація DNS запитів користувачів), розгорнутого в Державному центрі кіберзахисту Держспецзв’язку;
платформою аналізу та обміну інформацією про кіберзагрози та індикаторами компрометації “MISP CERT-UA”.
Щодо питань кіберзахисту та кібербезпеки управління постійно співпрацює з Управлінням СБУ у Волинський області за фактами моніторингу та виявлення кіберінцидентів та кібератак.
Постійно ведеться робота щодо захисту інформаційних ресурсів Луцької міської ради:
введено в промислову експлуатацію міжмережевий екран FortiGate 200F який забезпечив захист корпоративного класу проти мережевих, контентних загроз і загроз прикладного рівня;
проведена робота з налаштування міжмережевого екрану FortiGate, що значно посилило кіберзахист інформаційних ресурсів Луцької міської ради, вдосконалило та розширило можливості маршрутизації та безперервного моніторингу загроз, а також забезпечило комплексну автоматизацію та видимість мережі.
Управлінням було взято участь у поданні заявки до участі у проєкті «Офіс впровадження цифрових рішень «Digital Volyn» та продовжено участь у проєкті як громада, яка була відібрана за результатами конкурсу поданих заявок.
Працівники управління брали активну участь у функціонуванні Луцького центрального пункту допомоги, зокрема технічного забезпечення діяльності центра, у забезпеченні Пунктів Незламності надійними каналами зв’язку.