1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 28.02.2019 м. Луцьк

Звіт про роботу управління розвитку підприємництва та реклами Луцької міської ради за 2018 рік
Завдання  Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
1 Проведення аналізу виконання Програми соціально-економічного розвитку міста Луцька за 2017 рік та за 2018 рік з питань компетенції управління Січень 2018р.,
щоквартально
Чемерис Т.О.
Висоцька С.А.
Мазур В.М.
Удот В.А.
Надано піврічний звіт за 2018 рік та річний за 2017 рік департаменту економічної політики міської ради 
2 Проведення аналізу виконання Програми підтримки малого і середнього підприємництва в місті Луцьку на 2017-2018 роки Січень 2018р., Щоквартально Мазур В.М.
Дащенко О.О.
Підготовлено річний звіт за 2017 та квартальні звіти за 2018 роки (інформація використана у звіті щодо соціально-економічного розвитку міста) розміщено на сайті Луцької міської ради.
3 Затвердження Програми підтримки малого і середнього підприємництва в місті Луцьку на 2019 – 2021 роки+.   Рибай Н.А.
Мазур В.М.
Рішенням міської ради від 31.10.2018 № 49/58 затверджено Програму підтримки малого і середнього підприємництва у м. Луцьку на 2019 – 2021 роки
4 Надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами   Удот В.А.
Шевченко Н.Ф.
Дащенко О.О.
Видано 41 дозвіл на розміщення ЗЗР, а також проведено роботу щодо:                 - внесення змін у дозвіл - 4;                                 -  переоформлення дозволів - 38 ;                   -  продовження строку дії дозволів - 245.
5 Анулювання дозволів на розміщення зовнішньої реклами Протягом року Удот В.А.
Шевченко Н.Ф.
Дащенко О.О.
Протягом року анульовано 17 дозволів на розміщення ЗЗР
6 Організація проведення засідань Координаційної ради з питань розвитку підприємництва у місті Луцьку Щоквартально протягом року Мазур В.М.
Дащенко О.О.
Проведено 2 засідання Координаційної ради, а також 2 розширені засідання Координаційної ради у формі нарад за участю суб’єктів господарювання сфер побутового обслуговування, ресторанного господарства та торгівлі з метою висвітлення змін до законодавства щодо оподаткування, легалізації найманої праці та провадження безготівкових розрахунків з використанням платіжних карток, мобільних телефонних додатків тощо. Протоколи засідань Координаційної ради,  інформацію розміщено на офіційному сайті Луцької міської ради.
7 Проведення аналізу проблемних питань щодо стану підприємництва в місті та спільно з державними, виконавчими органами, громадськими організаціями підприємців знайти шляхи їх розв’язання Протягом року Рибай Н.А.
Мазур В.М.
Удот В.А.
Моніторинг проблемних питань діяльності бізнес-середовища проводився шляхом аналізу усних та письмових звернень суб’єктів господарювання, громадських організацій підприємців, а також звернень на електронну пошту управління та міської ради, після
опрацювання яких було окреслено переліки проблемних питань, що становлять бар’єри на шляху здійснення підприємницької діяльності. Розгляд питань здійснювався на засіданнях Координаційної ради із залученням представників з числа державних та інших органів, до компетенції яких належить вирішення вказаних питань з метою спільного пошуку механізмів та напрямків роботи для врегулювання проблем (усунення бар’єрів) тощо.
8 Проведення роботи щодо впорядкування вивісок об’єктів торгівлі та сфери послуг відповідно до законодавства про мови. Протягом року (при наданні адмінпослуг та розгляді звернень громадян) Чемерис Т.О.
працівники відділу з питань торгівлі та сфери послуг
Здійснюється аналіз постійно при розгляді звернень, наданні адмінпослуг, в разі потреби проводиться консультування СПД
9 Проведення роботи щодо впорядкування торговельних кіосків,
павільйонів на зупинках громадського транспорту.
Періодично протягом  року Зицик С.Г. Виконання постійне при розгляді сезонних питань (об’їзди, телефонні дзвінки, інформування листами) 
10 Проведення роботи щодо виконання рішення міської ради від 20.01.2011 №9/23 «Про заборону  продажу пива, алкогольних, слабо-алкогольних напоїв, вин столових та тютюнових виробів» (зі змінами) протягом       
року
Зицик С.Г. Спільно з працівниками департаменту муніципальної варти та правоохоронних органів проведено 35 рейдів, а також виявлено і зафіксовано 29 фактів торгівлі пивом, вином та алкогольними напоями, по яких складено протоколи про адміністративне правопорушення за ч. 2 ст. 156 КУпАП. 
11 Організація роботи щодо:
-встановлення подовженого (після 22.00 години) режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг та підготовка проектів рішень з цих питань;
- погодження режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг в денний час роботи.
протягом року Чемерис Т.О. 
Філюк О.Г.
Встановлено режимів роботи:
- з 08.00 до 22.00 години (78 од);
- після 22.00 години на 2018 рік (102 од.)
12 Підготовка проектів розпорядчих документів щодо питань торгівлі, роботи  закладів  ресторанного господарства, сфери послуг. протягом року Матвіюк М.А.
працівники відділу з питань торгівлі та сфери послуг
1.Ухвалене рішення виконкому щодо місць торгівлі ялинками.
2.Підготоване розпорядження «Про заборону продажу алкогольних напоїв у дні проведення футбольних матчів»
3.Підготоване розпорядження «Про заборону торгівлі пивом, слабоалкогольними та алкогольними напоями на час проведення Всеукраїнського фестивалю українського опору «Бандерштадт»»  центральному парку культури та відпочинку імені Лесі Українки.
13 Проведення роботи щодо виконання рішення виконкому від 02.08.2012 №528-1 «Про Правила розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Луцька» протягом року Чемерис Т.О.
Висоцька С.А.
Виконано: 
    • організація роботи робочої групи (21 засідання);
    • розгляд звернень, збір та обробка необхідних документів СПД (218 тимчасових споруд та 456 пунктів одноразової торгівлі);
    • підготовка проектів рішень виконкому 153(в т.ч. 2 - відмови, 139 – погоджень,
    • 9 змін, 13-повторних) ;
    • Поновлено розміщення тимчасоих  споруд – 81, розміщено 58  нових;
    • надано погоджень розташування пунктів одноразової торгівлі (послуг) -441 од.; відмовлено -15 одн.
    • За усною інформацією відділу управлінням майном міської комунальної власності за 2018 рік до бюджету міста надійшло за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності-розміщення:
    • - 1 535 421 грн. – (тимчасових споруд);
    •  211 614 грн. (розташування пунктів одноразової торгівлі)
14 Проведення роботи щодо виконання рішення міської ради від 30.01.2013 №37/20 «Про затвердження Положення про порядок використання символіки міста Луцька при здійсненні підприємницької діяльності» протягом року Чемерис Т.О.
Андріанова Н.В
Звернення відсутні.
15 Проведення роботи з питань діяльності ринків міста. протягом року Матвіюк М.А.
Андріанова Н.В
Виконання постійне при розгляді сезонних питань та благоустрою (об’їзди, телефонні дзвінки, інформування листами);
- для всіх ринків міста є характерним покращення умов торгівлі, переобладнання торгівельних місць, впорядкування торгівельних рядів, заміна старих металоконструкцій на сучасні торгівельні павільйони з новим технологічним обладнанням, облаштування накриття рядів та міжрядь.
-відбувається розгляд колективних звернень громадян спільно з адміністрацією ринків.
Створено КП «Луцькі ринки», які здійснюють господарську  діяльність на території Центрального ринку. Метою підприємства є організація та створення на території ринків належних умов  суб’єктам господарювання та громадянам для здійснення оптової та роздрібної торгівлі, надання соціально-побутових послуг відвідувачам ринку, суб’єктам господарювання та громадянам, які здійснюють торгівлю на ринку тощо.
Проведено паспортизацію ринків.
16 Проведення реєстрації  Книг відгуків  і пропозицій суб’єктів господарювання сфери торгівлі та послуг. протягом року Матвіюк М.А.
Андріанова Н.В
Зареєстровано – 300 книг відгуків та пропозицій
17 Здійснення контролю за дотриманням суб’єктами підприємницької діяльності вимог законодавства у сфері торгівлі, ресторанного господарства та  належною організацією обслуговування населення  в закладах торгівлі, сфери послуг із залученням різних контролюючих органів. протягом року (при розгляді звернень громадян) Зицик С.Г Спільно з працівниками департаменту муніципальної варти та правоохоронних органів проведено 35 рейдів (349 об’єктів), за результатами яких виявлено і зафіксовано 29 фактів торгівлі пивом, вином та алкогольними напоями, а також 48 фактів порушення режиму роботи, по яких складено протоколи про адміністративне правопорушення за ч. 2 ст. 156 КУпАП та ст. 182 КУпАП.
18 Організація роботи щодо виконання повноважень управління відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». протягом         
року (при розгляді звернень громадян)
Зицик С.Г. працівники відділу з питань торгівлі та сфери послуг Забезпечено розгляд звернень та реагування на порушення прав споживачів, в т.ч. згідно зі скаргами Деркача Д.В. (щодо не
ведення книги відгуків і пропозицій в КП «Центральний парк культури і відпочинку імені Лесі Українки») та Кулінської Г.Г. (щодо шуму та неприємних запахів у магазині «Галя балувана»).
19 Організація роботи щодо проведення ярмарків. протягом  року працівники відділу з питань торгівлі та сфери послуг. В місті визначені 3 місця для проведення щотижневих ярмарків та фермерських розпродажів с/г продукції. Протягом 2018 року проведено 7 ярмарків меду та продукції бджільництва.
20 Проведення комплексу заходів щодо впорядкування торгівлі продукцією власного виробництва агроформуваннями, фермерськими та особистими селянськими господарствами, переробними підприємствами Волині протягом року працівники відділу з питань торгівлі та сфери послуг На 7 ринках міста реалізовується сільськогосподарська продукція. На 2-х основних ринках міста – 700 місць облаштовано для торгівлі сільськогосподарською продукцією, з них 367- для товаровиробників. На дрібних локальних ринках міста загальна кількість місць відведених для торгівлі с/г продукцією становить-341. 
 -дозволено: 
1) агроформуванням, фермерським і особистим селянським господарствам та суб’єктам господарювання переробної промисловості щосуботи здійснювати продаж сільськогосподарської та агропромислової продукції власного виробництва на ярмарку на вул. Єршова (поблизу ТЦ «Глобус») за згодою суб’єктів господарювання (користувачів земельної ділянки);
2) до 31.12.2018 дозволено Асоціації фермерів та приватних землевласників Волинської області здійснювати продаж сільськогосподарської продукції власного виробництва:
- на вул. Глушець (поблизу скверу навпроти гімназії №4)- щочетверга та суботи;
- на пр-ті Соборності (територія між будинками №18 та №20)-щовівторка та щоп’ятниці.
В супермаркетах міста широко рекламується органічна продукція від сільгоспвиробників, виділені окремі території, полиці тощо.
21 Організація торговельного обслуговування міських заходів. протягом року Чемерис Т.О., працівники відділу з питань торгівлі та сфери послуг Виконано:                            -Різдвяні свята (святковий ярмарок за період з 13.01.2018 по 14.01.2018 проведення етно-фестивалю «Різво у Луцьку»,;
Робота з суб’єктами господарювання щодо мистецького проекту «Вулиця Різдвяних Янголів»
-Великодні свята (святковий ярмарок під час проведення етно-фестивалю «Великдень в Луцьку» та виставка ярмарок «Квітковий вернісаж» на вул. Лесі Українки);
-«Вишиті обереги єднання» - фестиваль вишитих рушників (виставка короваїв та хлібобулочних виробів);
-«Молитовний сніданок»
--День Незалежності (святковий ярмарок під час проведення ХV Міжнародного фестивалю «Поліське літо з фольклором»);
 -День міста ( «Ніч в Луцькому замку», 
-Новорічний ярмарок та інші.
22 Організація роботи щодо впорядкування літніх майданчиків, кіосків на території міста (зовнішній вигляд, оформлення, озеленення) Весняно –літній період працівники відділу з питань торгівлі та сфери послуг. Виконання постійне при розгляді сезонних питань (об’їзди, телефонні дзвінки, інформування листами)
23 Організація роботи щодо продажу новорічних ялинок та іграшок Січень, листопад- грудень 2018р. Матвіюк М.А. Організовано роботу щодо продажу новорічних ялинок (рішенням виконкому визначено 13 адрес, на яких погоджено 44 пункти з реалізації хвойних дерев до Новорічних та різдвяних свят)
24 Формування мережі об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг постійно Матвіюк М.А.
Андріанова Н.В
Виконання постійне згідно з адмінпослугами та зверненнями громадян, поданнями контролюючих органів та при консультуванні СПД. Крім того, спеціалістами відділу з питань торгівлі та сфери послуг та юристом управління здійснено обходи основних вулиць міста з метою уточнення мережі та надання інформаційних матеріалів щодо господарської діяльності.
25 Здійснення аналітичної роботи щодо питань роботи відділу з питань торгівлі та сфери послуг протягом року Чемерис Т.О.
Андріанова Н.В.
Виконання постійне.  
-Проведена робота з керівниками супермаркетів та мінімаркетів щодо наявності та використання у закладах біологічних полімерних чи паперових пакетів, багаторазових торбин, політиленових пакетів тощо; Суб’єктам господарювання закладів торгівлі міста Луцька були надіслані листи про надання інформації щодо використання поліетиленових пакетів  в магазинах та точках продажу товарів. 
Вивчивши вищезазначене питання, встановлено, що більшість супермаркетів нашого міста хоча й використовують поліетиленові пакети у своїй діяльності, але розглядають можливість застосування паперових пакетів чи одноразових торбин.  Крім того, СГ розробляється можливість  застосування брендованих пакетів для всіх видів випічки власного виробництва.
- Робота з керівниками супермаркетів м. Луцька щодо питань реалізації проекту будівництва біогазової установки
Розроблено та розіслано листи  в 30 супермаркетів м. Луцька. В результаті  встановлено що у більшості супермаркетів м. Луцька відсутні відходи неліквідного товару, оскільки продукція термін реалізації або товарний вигляд якої вийшов, повертається постачальникам.
Крім того, такі мережі супермаркетів, як «Сільпо» та «Салют» за домовленістю віддають органічні відходи КП «Луцький зоопарк».
26 Робота із суб’єктами господарювання щодо запровадження знижок акційних і сезонних розпродажів в закладах торгівлі та сфери послуг протягом року Чемерис Т.О.
Андріанова Н.В.
Виконання постійне. Інформування суб’єктів господарювання сфери торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг щодо можливості проведення акційних та сезонних розпродажів в закладах торгівлі та сфери послуг, запровадження знижок до Новорічних та Різдвяних свят, 8-го Березня, Великодня, Дня Незалежності тощо.
27 Забезпечення здійснення заходів щодо цивільної та мобілізаційної підготовки. протягом року Рибай Н.А., Виконано (участь в нарадах, навчаннях).
28 Організація документообігу, налагодження документообігу в електронній системі el-Dok, ведення архіву протягом року Лєсна Н.В. Виконання постійне.
29 Забезпечення дотримання принципів державної регуляторної політики, здійснення перегляду прийнятих регуляторних актів щодо відповідності їх положень принципам державної регуляторної політики.
Здійснення відстежень результативності дії регуляторних актів.
протягом року Рибай Н.А.
Висоцька С.А.
Удот В.А.
Зицик С.Г.
1. Ухвалено рішення Луцької міської ради від  05.06.2018 № 42/93 «Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2008 № 33/5 «Про затвердження Правил додержання тиші в громадських місцях на території міста Луцька».
2. Проведено періодичне відстеження рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 16.07.2014 № 414-1 «Про доповнення до Порядку  визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Луцька». 
3. Проведено періодичне відстеження рішень Луцької міської ради від 20.04.2011 № 9/23 «Про заборону продажу пива, алкогольних напоїв, вин столових та тютюнових виробів» та від 30.04.2014 № 59/138 «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.04.2011 № 9/23 «Про заборону продажу пива, алкогольних напоїв, вин столових та тютюнових виробів».
30 Організація та участь у проведенні нарад, семінарів з питань підприємництва, реклами, торгівлі та сфери послуг.  протягом року працівники управління 1.Проведено серію з 3-х тематичних тренінг-семінарів за підтримки Національного Фонду Підтримки Демократії (NED), за результатами яких близько 90 осіб з числа суб’єктів господарювання міста отримали базові знання по роботі з публічними закупівлями (тендерами) у системі Prozorro. 
2.Проведено зустріч «Банки для бізнесу» за участі 20 представників банківських установ, відділень та філій, які діють у місті Луцьку.
3.Організовано та проведено нараду щодо розвитку інфраструктури безконтактних рахунків в м. Луцьку та як вберегтись від шахрайських дій з банківськими рахунками (впровадження безготівкових розрахунків з використанням платіжних карток, мобільних телефонних додатків у закладах ресторанного господарства та торгівлі).
4.Організовано нараду та проведено роботу з суб’єктами господарювання ресторанного господарства щодо запровадження у вищезазначених закладах меню шрифтом Брайля. Як результат понад 20 установ запровадили таке меню.
31 Розгляд звернень (запитів) установ, організацій, суб’єктів господарювання,  громадян міста та депутатів усіх рівнів з питань, що належать до компетенції управління. протягом  року працівники управління Надійшло та розглянуто звернень фізичних і юридичних осіб 1506 (в т.ч. адмінпослуги), 20 публічних запитів, 4 депутатських запити.
Розглянуто та опрацьовано листів:
-    доручень міського голови, першого заступника міського голови, заступників міського голови з основної діяльності – 29;
    • правоохоронних та контролюючих органів – 20;
    • інших підприємств та установ – 186;
    • виконавчих органів міської ради – 323;
    • обласної ради, облдержадміністрації – 48;
    • листів підготовлених управлінням – 601
32 Здійснення організаційних заходів щодо відзначення Дня працівників побутового обслуговування населення, Дня працівників торгівлі, Дня підприємця та ювілейних дат. протягом року (відповідно до дат проведення) Чемерис Т.О.,
Мазур В.М.,
Андріанова Н.В.
Виконано (згідно з календарем та розпорядженнями міського голови).
33 Проведення роботи з суб’єктами господарювання щодо прибирання власних та прилеглих територій, озеленення, встановлення смітників, святкових оформлень протягом року працівники управління Виконання постійне при розгляді сезонних питань  благоустрою(об’їзди, обходи, телефонні дзвінки, інформування листами), в т.ч.:
- інформування СГ листами (під підпис) щодо святкового новорічного оформлення об’єктів торгівлі, ресторанного господарства вулиць м. Луцька;
- оформлення вул. Лесі Українки відповідно до проекту «Вулиця Різдвяних Янголів»;
-до Великодніх свят- святкове оформлення вул. Лесі Українки;
34 Оприлюднення інформації у форматі відкритих даних протягом року Чемерис Т.О.,
Абрамчук І.А.,
Удот В.А.,
Шевченко Н.Ф.
Матвіюк М.А.
Виконання постійне для оприлюднення на сайті data.gov.ua:
- перелік укладених договорів, укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них; 
-паспорти бюджетних програм місцевого бюджету;
-звіти про  виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету; 
-перелік розповсюджувачів реклами, що отримали дозвіл на розміщення зовнішньої реклами;
-інформацію про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності; - відомості щодо схем розміщення засобів пересувної торгівлі
- відомості щодо схем розміщення засобів сезонної торгівлі
35 Наповнення офіційного вебсайту Луцької міської ради протягом року Чемерис Т.О.,
Мазур В.М., 
Матвіюк М.А.
Наповнення офіційної електронної сторінки управління розвитку підприємництва та реклами
36 Здійснення організації роботи по веденню бухгалтерського обліку, робота в системі електронних закупівель «ProZorro», оприлюднення інформації на веб-порталі E-Data протягом року Абрамчук І.А. Приймає до обліку первинні документи, готує проміжні розрахунки для обліку господарських операцій та подає їх до розгляду. Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку. За погодженням з керівником установи забезпечує перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проводить розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань. А також проводить розрахунки  по заходах «Програми підтримки малого і середнього підприємництва». Нараховує заробітну плату працівникам управління. Здійснює накопичення та узагальнення інформації про наявність та рух  грошових коштів, розрахунки з постачальниками і підрядниками, наявність, рух, нарахування зносу основних засобів та інших матеріальних активів. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» проводить допорогові закупівлі через систему електронних закупівель ProZorro. Проводить інвентаризацію, облік майна та матеріальних цінностей управління. Здійснює контроль за раціональним та ефективним використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів. Готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку. Підготовлює та оприлюднює  інформацію на єдиному веб-порталі використання публічних коштів (Є-Data), а також подає інформацію для оприлюднення у форматі відкритих даних на офіційному сайті Луцької міської ради, здійснює роботу щодо виконання закону України «Про держану допомогу суб’єктам господарювання», а також проводить аналіз стану підприємництва в місті, згідно статистичних даних та даних ДФС.
37 Постійне надання методичної, консультаційної  і організаційної допомоги суб’єктам підприємництва з питань, що належать до компетенції управління протягом року працівники управління Консультації  надаються  протягом року (орієнтовно працівниками управління надано понад 2500 консультацій)
38 Виконання вимог щодо дотримання норм, передбачених Законом України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання  протягом року Рибай Н.А.
Зицик С.Г.
Чемерис Т.О.
Мазур В.М.
Удот В.А.
Підготовлено та надіслано повідомлення до АМКУ щодо державної допомоги, наданої управлінням, як розпорядником бюджетних коштів комунальним підприємствам «Луцькреклама» та «Луцькі ринки» 
39 Виконання вимог щодо дотримання норм, передбачених Законом України «Про доступ до публічної інформації протягом року Лєсна Н.В.
Абрамчук І.А.
Зицик С.Г.
Мазур В.М.
Удот В.А.,
Шевченко Н.Ф.
Матвіюк М.А.
Виконання постійне для оприлюднення на сайті Луцької міської ради, розміщено:
-звіти про роботу управління;
-накази управління з основної діяльності;
-договори з господарських питань; 
-паспорти бюджетних програм; 
-звіти по паспортах бюджетних програм;
-інформація про виконання бюджетних програм;
-повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів, проекти регуляторних актів, аналіз їх регуляторного впливу, звіти про відстеження;
-накази про переоформлення дозволів на розміщення зовнішньої реклами; 
-накази про встановлення пріоритету на заявлене місце розміщення зовнішньої реклами; 
- дозволи на розміщення зовнішньої реклами (їх переоформлення, внесення змін, продовження, анулювання);
-протоколи Координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва;
-звіти по Програмі підтримки малого і середнього підприємництва; 
 -протоколи засідання робочої групи з погодження місця розташування та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Луцька; 
-погодження розміщення тимчасових споруд для пунктів одноразової торгівлі (послуг); 
-реєстрація Книг відгуків і пропозицій суб’єктів господарювання сфери торгівлі та послуг;
-встановлення режиму роботи об’єктів  торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг незалежно від форм власності з 8.00 год. до 22.00 год.;
-накази управління з господарських питань;
-протоколи засідань інших тимчасових та постійних комісій, рад, робочих груп, «круглих столів»;
-листи та документи, що виготовлені в процесі основної діяльності  управління та містять публічну інформацію
40 Виконання інших завдань керівництва протягом року працівники управління Виконано.  Зокрема: 
-інформування СПД щодо необхідності забезпечення індивідуального супроводу клієнтів з інвалідністю по зору, висвітлення акційних товарів в текстовому режимі;
-періодичне залучення суб’єктів підприємницької діяльності до соціальної та доброчинної діяльності та ін.