1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 25.01.2019 м. Луцьк

Звіт про роботу управління туризму та промоції міста за 2018 рік

1. Маркетингова кампанія та іміджева політика міста Луцька.
Основні статистичні дані:
1.1. Туристичний збір – 253 808 грн (2016 – 146 132, 2017 – 247 826).
1.2. Відвідання Луцького замку – 120 000 осіб (2016 – 103 342, 2017 – 125 000).
1.3. Відвідуваність музеїв – 69 386 осіб (2016 – 76 584, 2017 – 68 586).
Місто Луцьк і його туристичний потенціал протягом року було презентовано на міжнародних та національних заходах: міжнародній виставці ADVENTUR 2018 — ПУТЕШЕСТВИЕ РАЗЛИЧНО (м. Вільнюс, Литва), 24-ій Міжнародній туристичній виставці UITТʼ2018 «Україна – Подорожі та Туризм» (м. Київ), інвестиційному бізнес-форумі Волинь - Інвест 2018 (м. Луцьк), туристичній ярмарці «Lubelskie Targi turystyczne» (м. Люблін, Польща), конференції «Внутрішній туризм в Україні, співпраця зі ЗМІ» в рамках Міжнародного туристичного салону «Україна» - UITM’2018 (м. Київ), Львівському міжнародному форумі індустрії туризму та гостинності та Міжнародній виставці-ярмарку «ТурЕКСПО – 2018» (м. Львів), ІІІ Міжнародній туристичній виставці WORLD TRAVEL SHOW (м. Варшава, Польща), міжнародній туристичній виставці «TT Warsaw 2018» (м. Варшава, Польща), туристичному Бізнес Форумі — 2018 (м. Запоріжжя). З метою формування туристичного образу міста Луцька управлінням спільно зі студією Moloko Agency було створено промоційний відеоролик «Чому не варто їхати в Луцьк».Працівники управління сприяли та брали участь у підготовці сюжетів про місто на телебаченні (30-хвилинний фільм на телеканалі UATV, сюжет до телевізійних новини та програма «Вдома краще» для телеканалу ICTV). Розпочато роботу над створенням нового промоційного фотоальбому (відзнято більше 300 нових фото та розробляється дизайн видання). В 2018 році з нагоди Дня міста вперше проведено прес-тур для журналістів українських засобів інформації, а також проведено презентацію туристичного потенціалу для преси в Українському національному інформаційному агентстві «Укрінформ». За результатами цих заходів вийшло ряд публікацій на інтернет-порталах журналів ELLE, Tochka.net, «Ліза», «LeMonade», газети «Сьогодні», а також друковані версії в газеті «Сьогодні» та бортовому журналі авіакомпанії YanAir «Travel News». Підготовлено та розміщено промоційні статті в журналі «Український туризм» та у спеціалізованому додатку до газети «День» «Маршрут №1». В рамках відкриття туристичного сезону з метою промоції події 1429 року – З'їзду європейських монархів (вже три роки поспіль) управлінням проводено фестиваль середньовічного духу «Князівський бенкет», на якому було залучено більше 100 учасників та близько 3000 відвідувачів. В рамках підготовки до відзначення 590-ї річниці З'їзду європейських монархів було проведено VІ турнір з гри брейн-ринг на Кубок міського голови на тему «Лучеськ Великий XV ст.: З'їзд європейських монархів». 

2. Розвиток туристичної інфраструктури.
З ініціативи та за сприяння управління у місті з'явився перший тактильний макет Луцького замку, який сприяє соціокультурній адаптації місцевих жителів, а також для туристів, що мають проблеми із зором. Макет містить інформацію про пам'ятку шрифтом Брайля. Розроблено та встановлено 11 інформаційних таблиць на об’єкти культурної спадщини міста Луцька та 5 вказівників на музеї міста.

3. Підтримка туристичного бізнесу.
З метою консолідації зусиль влади, бізнесу і громади у розвитку туристичної галузі в Луцьку, забезпечення порозуміння і прозорості у стосунках, обговорення світових туристичних трендів та обміну досвідом кращих представників індустрії гостинності вперше управлінням спільно з РМБА «Бізнес Академія» проведено туристичний форум «WEST TOURISM FORUM 2018». Форум зібрав близько 200 учасників з Луцька та інших міст України.Вперше в 2018 році реалізовано проект фахової підготовки екскурсоводів для Луцька – Школа екскурсоводів. Впродовж курсу було проведено низку лекцій з екскурсійного обслуговування, методики розробки та наповнення туристичних маршрутів різної типології, вивчено професійні вимоги до гідів, в тому числі комунікаційні, психологічні навички.

4. Співпраця з музеями міста та Адміністрацією державного історико-культурного заповідника у м. Луцьку.
В рамках інформаційно-просвітницької програми «Я – Лучанин» та проекту «Імена Луцька» управлінням спільно із Волинським обласним краєзнавчим музеєм організовано виставку про життя лучанки – принцеси Сіаму Катерини Десницької за участю Почесного Консула Королівства Таїланд в Україні. У співпраці з Волинським обласним краєзнавчим музеєм видано настільний календар на 2018 рік із картинами, що експонуються в Художньому музеї.

5. Співпраця з вищими навчальними закладами міста.
Управління є постійною базою практики для студентів вищих навчальних закладів міста. Студенти долучаються як волонтери до заходів, що проводить управління. Окрім того Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки та Луцький національний технічний університет були партнерами реалізації Школи екскурсоводів, зокрема, провідні викладачі даних вузів викладали в Школі.

6. Залучення громади до розвитку туризму.
З метою активізації громадськості та залучення активних лучан до творення туристичного іміджу Луцька, протягом 2018 року управління організовувало Конкурс проектів туристичного спрямування, в результаті якого було реалізовано 2 проекти. Зокрема:

  • проведено Фестиваль «Стародавній Лучеськ. Доблесть віків»;
  • створено середньовічну костюмерну.

7. Функціонування КП «Центр туристичної інформації та послуг».
Упродовж літа 2018 року КП «Центр туристичної інформації та послуг» спільно із музеями міста (Волинський краєзнавчий музей, Музей історії Луцького братства, Художній музей, Музей волинської ікони, Академія пізнання та розвитку «Робологікум», Музей «Технології минулого») було реалізовано соціально-інтелектуальний проект «Екскурсоводи у відпустці». Мета проекту ‒ показати мешканцям міста значний потенціал музеїв як складових туристичної інфраструктури Луцька. У рамках відкриття Туристичного сезону 2018 р. для лучан та гостей міста було проведено 2 безкоштовні авторські екскурсії («Від святині до святині: пам’ятні сторінки релігійної історії Луцька», «Весняні історії Старого Луцька») і тематичний «Klykun-квест». Протягом 2018 року працівниками комунального підприємства реалізовано серію безкоштовних екскурсій, науково-пізнавальних лекцій, квестів і кінопереглядів приурочених до визначних дат (Дні Європи, День незалежності, День міста, Всесвітній день туризму тощо). У мережі фейсбук втілено у життя проект «#365todoinLutsk», покликаний сформувати у свідомості лучан і гостей міста широкий спектр атракційності Луцька як міста, де можна знайти заняття до душі на кожен день року. Започатковано щотижневу інтернет-рубрику #Музейні скарби Луцька тощо.

 

 

Начальник управління                                                                                                      Катерина ТЕЛІПСЬКА