1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 20.01.2020 №29-8/41 м. Луцьк

Звіт про роботу управління земельних ресурсів Луцької міської ради за 2019 рік

 

Загалом управління земельних ресурсів надає 39 адміністративних послуг.

За 2019 рік спеціалістами управління земельних ресурсів було проведено наступну роботу:

  • розглянуто 553 звернення громадян;

  • підготовлено 789 проєктів рішень міської ради;

  • підготовлено та забезпечено укладення Луцькою міською радою з фізичними та юридичними особами 127 договорів оренди землі, 83 додаткових угод про поновлення договорів оренди землі, 2 додаткові угоди про внесення змін до договорів оренди землі, 37 додаткових угод про дострокове припинення договорів оренди землі, 1 додаткова угода про дострокове припинення договору суборенди землі, а також підготовлено 141 акт приймання-передачі щодо повернення земельних ділянок в комунальну власність (Луцькій міській раді).

  • надіслано фізичним та юридичним особам (користувачам земельних ділянок) 239 листів про необхідність оформлення права оренди земельних ділянок та 21 листів-повідомлень щодо поновлення договорів оренди землі.

 

На виконання рішення Луцької міської ради від 21.03.2017 № 20/27 “Про внесення змін та доповнень в додаток до рішення міської ради від 24.06.2009 № 42/20 “Про впорядкування орендної плати за землю””, упродовж 2019 року проведено роботу з фізичними та юридичними особами по приведенню договорів до вимог чинного законодавства в частині орендної плати за землю, а саме було підготовлено та укладено 17 додаткових угод до договорів оренди землі.

 

Також проводилась робота щодо забезпечення земельними ділянками учасників бойових дій. Зокрема, протягом 2019 року від учасників бойових дій АТО/ООС в управління земельних ресурсів надійшло 134 звернення. Станом на 01.01.2020 для 27 родин загиблих учасників АТО/ООС було надано земельні ділянки у власність, 1 родині надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, 4 родинам проводиться робота з підшукування земельних ділянок.

Крім того, було розглянуто 6 заяв від учасників АТО/ООС з міста Луцька, які внаслідок участі у бойових діях в східних регіонах нашої держави отримали інвалідність 1-ої групи, за результатами розгляду яких 5 особам надано земельні ділянки у власність, 1 особі надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою.

 

За період з 01.01.2019 по 31.12.2019 Луцькою міською радою було продано 7 земельних ділянок комунальної власності, по яких укладено договори купівлі-продажу з фізичними та юридичними особами, загальною площею 1,0575 га на суму 3 732 042,00 грн. Кошти по укладених договорах сплачені покупцями повністю.

За період з 01.01.2019 по 31.12.2019 надходження коштів від продажу земельних ділянок комунальної власності, шляхом викупу, а саме: авансові внески, в тому числі за не продані земельні ділянки, та сплачені кошти по проданих земельних ділянках, склали 4 080 258,09 грн.

 

Протягом 2019 року земельні торги (аукціони) з продажу земельних ділянок комунальної власності несільськогосподарського призначення, а також їх прав оренди, не проводилися у зв’язку із безпідставною відмовою кадастрових реєстраторів Головного управління Держгеокадастру у Волинській області внести відомості до Державного земельного кадастру по земельних ділянках, які передбачалось виставити на земельні торги. Про причини, що ускладнюють підготовку земельних ділянок комунальної власності до земельних торгів (аукціону), та заходи, що здійснюються для їх вирішення, доводилися управлінням земельних ресурсів до відома керівництва міської ради.

На даний час продовжується робота по вишукуванню нових земельних ділянок комунальної власності, які можна було б підготувати для продажу на земельних торгах (аукціоні), та розробленню землевпорядної документації по тих земельних ділянках, щодо яких у 2018-2019 роках були прийняті відповідні рішення міської ради про розроблення землевпорядної документації.