1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 25.01.2021 №29-8/50 м. Луцьк

Звіт про роботу управління земельних ресурсів Луцької міської ради за 2020 рік

Загалом управління земельних ресурсів надає 64 адміністративні послуги.

За 2020 рік спеціалістами управління земельних ресурсів відповідно до опрацьованих 852 адміністративних справ було підготовлено 704 проєкти рішень міської ради.

Підготовлено та забезпечено укладення Луцькою міською радою з фізичними та юридичними особами 90 договорів оренди землі на загальну площу 9,1329 га, з них 15 договорів оренди на новостворені земельні ділянки загальною площею 2,3393 га, 25 додаткових угод про поновлення договорів оренди землі на загальну площу 8,2792 га, 14 додаткових угод про внесення змін до договорів оренди землі, 17 додаткових угод про дострокове припинення договорів оренди землі, 1 додаткову угоду про дострокове припинення договору суборенди землі, 1 додаткову угоду про заміну сторони в договорі оренди землі, а також підготовлено 66 актів приймання-передачі щодо повернення земельних ділянок в комунальну власність (Луцькій міській раді).

Для спонукання власників об’єктів нерухомого майна, які використовують земельні ділянки комунальної власності без оформлених речових прав, спеціалістами управління підготовлено 284 листа фізичним та юридичним особам (користувачам таких земельних ділянок) про необхідність оформлення права оренди та 19 листів-повідомлень щодо поновлення договорів оренди землі.

Також для забезпечення своєчасного та безперебійного надходження орендної плати до міського бюджету впроваджено нову адміністративну послугу: “Заміна сторони орендаря у зобов’язаннях за договором оренди землі”, відповідно до якої, у разі переходу права власності на об’єкти нерухомого майна до нового власника, перехід права оренди на земельну ділянку під цим нерухомим майном здійснюється без припинення діючого права оренди.

Проводилась робота щодо забезпечення земельними ділянками учасників бойових дій. Протягом 2020 року від учасників бойових дій АТО/ООС в управління земельних ресурсів надійшло 144 звернення. Станом на 01.01.2021 для родин загиблих учасників АТО/ООС та для учасників бойових дій, які внаслідок участі у бойових діях на сході нашої держави отримали інвалідність, було надано у власність 38 земельних ділянок.

За період з 01.01.2020 по 31.12.2020 забезпечено продаж 6 земельних ділянок комунальної власності, по яких укладено договори купівлі-продажу з фізичними та юридичними особами, загальною площею 3,5330 га на суму 10 704 868,00 грн. Кошти по укладених договорах сплачені покупцями повністю. За період з 01.01.2020 по 31.12.2020 загальна сума надходження коштів від продажу та підготовки до продажу земельних ділянок комунальної власності шляхом викупу (авансові внески за не продані земельні ділянки та сплачені кошти по проданих земельних ділянках) становить 10 350 822,09 грн.

Протягом 2020 року земельні торги (аукціони) з продажу земельних ділянок комунальної власності несільськогосподарського призначення, а також їх прав оренди, на території міста Луцька не проводилися. На даний час відповідно до рішень Луцької міської ради від 30.05.2018 № 42/6 та від 26.06.2019 № 58/3 “Про надання виконавчому комітету Луцької міської ради дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок комунальної власності несільськогосподарського призначення, які пропонуватимуться для включення в перелік земельних ділянок, що виставлятимуться на земельні торги, та проведення їх експертних грошових оцінок” проводиться робота з розроблення землевпорядної документації на 11 земельних ділянок комунальної власності, які після затвердження переліку земельних ділянок для продажу на земельних торгах плануються виставлятися окремими лотами на земельні торги (аукціони) у 2021 році.

Упродовж 2020 року проводилась робота щодо забезпечення особистих прав у сфері земельних відносин громадян та юридичних осіб, які проживають чи зареєстровані на території новоприєднаних громад. З цією метою управлінням впроваджено 31 нову адміністративну послугу.

Витребувано та опрацьовано з архівного відділу Ківерцівської районної державної адміністрації 1124 рішення, що були прийняті Прилуцькою сільською радою за період 2012 — 2019 років. Розглянуто 21 лист Головного управління Держгеокадастру у Волинській області про висловлення позиції міської ради щодо можливості надання дозволів на розроблення документації із землеустрою.

Здійснюється збір та опрацювання інформації у сфері земельних ресурсів по новоприєднаних територіальних громадах, а саме: Жидичинській, Княгининівській та Заборольській об’єднаних територіальних громадах та Іванчицівській сільській раді.

Проводиться робота щодо опрацювання інформації по земельних ділянках державної власності сільськогосподарського призначення, які Головним управлінням Держгеокадастру у Волинській області запропоновано Луцькій міській раді прийняти у комунальну власність.

Упродовж року спеціалістами управління опрацьовувались та надавались відповіді на звернення та запити на інформацію, які надходили від фізичних та юридичних осіб, а також проводилась співпраця з правоохоронними органами в частині надання інформації для проведення судово-претензійної роботи в частині стягнення безпідставно збережених коштів за користування земельними ділянками комунальної власності на території міста Луцька без правовстановлюючих документів.