1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 10.01.2020 м. Луцьк

Звіт про роботу відділу управління майном міської комунальної власності за 2019 рік

 

Метою діяльності відділу управління майном міської комунальної власності є збереження комунальної власності територіальної громади м. Луцька, створення умов для ефективного її використання, забезпечення дохідної частини бюджету міста шляхом надання комунального майна в оренду, приватизації (продажу) та  від тимчасового користування окремими елементами благоустрою  комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності. Також на відділ покладено контроль за списанням майна підприємствами, установами організаціями та закладами комунальної власності Луцької міської територіальної громади.

Впродовж 2019 року до бюджету міста від надання в оренду майна міської комунальної власності   надійшло 5 600 тис. гривень. Було укладено   132 договори оренди нежитлових приміщень.

На даний час, відповідно до реєстру договорів оренди нежитлових приміщень діє 413 договорів оренди на загальну площу 34 557,0 кв.м.

Від приватизації майна міської комунальної власності у 2019 році надійшло  8 033 тис. гривень. Шляхом проведення електронного  аукціону          у 2019 році було продано нежитлове приміщення на вул. Рівненська, 119а, загальною площею 122,0 кв.м.

Також, відділом було укладено 281 договір на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності.  До бюджету міста за вказаними договорами надійшло  3 900 тис.гривень.

У поточному році було розроблено та впроваджено Положення про проведення конкурсу на оформлення права на користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд. Було проведено 22 конкурси. Прогнозована сума надходжень за результатами конкурсів становить 2 454 тис. гривень.