1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 21.01.2022 м. Луцьк

Звіт про роботу відділу управління майном міської комунальної власності за 2021 рік

Метою діяльності відділу управління майном міської комунальної власності є збереження комунальної власності територіальної громади м. Луцька, створення умов для ефективного її використання, забезпечення дохідної частини бюджету шляхом надання комунального майна в оренду, приватизації (продажу) та передачі в тимчасове користування окремими елементами благоустрою  комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності. Також, на відділ покладено контроль за списанням майна підприємствами, установами організаціями та закладами комунальної власності Луцької міської територіальної громади.

Впродовж 2021 року до бюджету міста від надання в оренду майна міської комунальної власності   надійшло 4 500 тис. гривень.

На даний час, відповідно до реєстру договорів оренди нежитлових приміщень, діє 346 договори оренди на загальну площу 38 182,0 кв.м. Результативно запроваджено  надання в оренду майна комунальної власності через електронну торгову систему PROZORRO, шляхом проведення електронних аукціонів (підготовлено 49 аукціонів).

За звітний період від приватизації у бюджет Луцької міської територіальної громади надійшло 1 400 тис. гривень.  Відділом успішно проведена підготовча робота щодо організації продажу 3 об’єктів комунальної власності шляхом проведення електронного аукціону нежитлових приміщень на вул. Парковій, 7, пр-ті Волі, 8 та пр-ті Відродження, 2.  Відповідно, сума надходжень до бюджету територіальної громади від продажу вищевказаних об’єктів становить 17 445 тис. гривень.

Також, відділом було укладено 196 договорів на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності.  До бюджету за вказаними договорами надійшло 700 тис. гривень. Було проведено 15 конкурсів на оформлення права на користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд.

Дозволи на списання основних засобів надавались відповідно до Положення про списання основних засобів з балансів підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади м. Луцька. За звітний період надано 93 дозволи.

У зв’язку з приєднанням до міста Луцька територіальних громад, належного утримання, збереження та використання майна, відділом було ініційовано проведення інвентаризації об’єктів Луцької міської територіальної громади.

Проведено роботу щодо прийняття у власність Луцької міської територіальної громади частки статутного капіталу Музею історії сільського господарства Волині – скансену, що належить спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

За дорученням міського голови, відділом було підготовлено Концептуальну записку здійснення державно-приватного партнерства щодо реставрації з пристосуванням та  управління нежитловим приміщенням, яке розташоване в місті Луцьку на вулиці Кафедральній, 4 та належить Луцькій міській територіальній громаді.