Звіт про роботу відділу управління майном міської комунальної власності за 2022 рік
Метою діяльності відділу управління майном міської комунальної власності є збереження комунальної власності територіальної громади м. Луцька, створення умов для ефективного її використання, забезпечення дохідної частини бюджету шляхом надання комунального майна в оренду, приватизації (продажу) та передачі в тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності. Також, на відділ покладено контроль за списанням майна підприємствами, установами організаціями та закладами комунальної власності Луцької міської територіальної громади.
Протягом 2022 року до бюджету Луцької міської територіальної громади від надання в оренду майна міської комунальної власності надійшло 5 154 тис. гривень.
На даний час, відповідно до реєстру договорів оренди нежитлових приміщень, діє 347 договори оренди на загальну площу 38 187,0 кв.м. Запровадження надання в оренду майна комунальної власності через електронну торгову систему PROZORRO, шляхом проведення електронних аукціонів, надало можливість підготувати 34 аукціони про передачу в оренду майна комунальної власності.
За звітний період від приватизації у бюджет Луцької міської територіальної громади надійшло 17 495 тис. гривень.
Також, відділом було укладено 111 договорів на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності. Станом на 01.01.2023 року існує 172 діючих договори. До бюджету за вказаними договорами надійшло 6 445 тис. гривень.
Дозволи на списання основних засобів надавались відповідно до Положення про списання основних засобів з балансів підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста Луцька. За звітний період надано 44 дозволи.