1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 18.01.2024 м. Луцьк

Звіт про роботу відділу управління майном міської комунальної власності за 2023 рік

   Метою діяльності відділу управління майном міської комунальної власності є збереження комунальної власності Луцької  міської територіальної громади, створення умов для ефективного її використання, забезпечення дохідної частини бюджету шляхом надання комунального майна в оренду, приватизації (продажу) та передачі в тимчасове користування окремими елементами благоустрою  комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності. Також, на відділ покладено контроль за списанням майна підприємствами, установами організаціями та закладами.

   Протягом звітного періоду укладено 407 короткострокових та 172 довгострокових договорів на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності на території міста. Проведено 4 конкурси на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності на території міста.

   Надходження коштів за користування окремими елементами благоустрою комунальної власності становить 8840,6 тис. грн, що на 2393,8  тис. грн більше, ніж за попередній період.

   Відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» через електронно-торгову систему «Prozorro.Продажі», відбулося 33 аукціони і укладено договори оренди на нежитлові приміщення. Всього укладено 58 договорів оренди нежитлових приміщень, з яких 25 договорів  без проведення аукціону  відповідно до ст.15 ЗУ «Про оренду державного та комунального майна».

   До бюджету Луцької міської територіальної громади за вказаний період від оренди нежитлових приміщень надійшло – 6 666,5 тис. грн,  від відчуження об’єктів комунальної власності надійшло 2 930,4 тис. грн.  

   Підготовлено 21 рішення міської ради про надання комунальним підприємствам дозволу на списання основних засобів, а також надано 33 погодження на списання майна комунальних підприємств та установ.