1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 01.01.2024 м. Луцьк

Звіт про роботу відділу з питань праці за 2023 рік

Відділ з питань праці виконує свої повноваження відповідно до вимог чинного законодавства.

За 2023 рік працівниками відділу взято на облік та проаналізовано 11366 повідомлення про випадки невиробничого травматизму, за результатами чого скеровано 57 листів про проведення розслідування нещасних випадків.

Протягом 2023 року фахівцями відділу взято участь у 11 спеціальних розслідуваннях нещасних випадків на виробництві.

У 2023 році підготовлено та введено в дію 4 інструкції з охорони праці, зокрема, інструкція з охорони праці під час виконання робі на двох стійковому підіймачу з нижньою синхронізацією, інструкція з охорони праці, для відповідальних чергових технічного сектору господарсько-технічного відділу, інструкція з охорони праці, для плавців-рятувальників під час чергування та виконання рятувальних робіт на водних об'єктах, інструкція з охорони праці для опалювача водогрійних котлі, що працюють на газовому паливі.

Упродовж року спеціалістами відділу з питань праці постійно здійснювався моніторинг стану виплати заробітної плати на економічно активних підприємствах міської територіальної громади, в ході якого щотижня з’ясовувалась поточна ситуація та акцентувалась увага керівників підприємств на вжитті заходів щодо забезпечення своєчасності оплати праці. За результатами проведеного моніторингу у 2023 році було проведено співбесіди з керівниками 30 підприємств міської територіальної громади у яких існувала заборгованість з виплати заробітної плати перед найманими працівниками. В ході співбесід з’ясовувалась причина існування боргу та знаходились шляхи вирішення складної ситуації, що склалась на підприємствах міської територіальної громади. Проведена фахівцями відділу з питань праці робота, серед іншого, сприяла відновленню права найманих працівників на своєчасність винагороди за працю - ряд підприємств вжили заходів та ліквідували борг з оплати праці (ДП “Волинський військовий лісгосп”, ДП «Автоскладальний завод №1» ПАТ

«Автомобільна компанія «Богдан Моторс», ДП “Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області”, ТзОВ “Луцьккомунмаш”, ТзОВ “Газета “Волинь”, ТзОВ “Континіум”, ДРУ “Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю “Пролісок”, КП “Волинське обласне паталогоанатомічне бюро” Волинської обласної ради, ТзОВ “Група Компаній “Технопром”).

Фахівцями відділу протягом 2023 року зареєстровано 84 колективних договорів та змін і доповнень до чинний договорів суб’єктів господарювання усіх форм власності, за результатами їх вивчення надано 723 пункти рекомендацій щодо приведення положень договорів до норм чинного законодавства України. Реєстр колективних договорів, змін і доповнень до них розміщений та щомісяця оновлюється на офіційному сайті міської ради.

За період з початку 2023 року постійно здійснювалось надання консультацій керівникам суб’єктів господарювання та найманим працівникам щодо дотримання вимог законодавства про працю.

У 2023 році фахівцями відділу у складі робочої групи з питань легалізації тіньової зайнятості та заробітної плати найманих працівників було здійснено відвідування 774 суб’єктів господарювання з метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо дотримання вимог законодавства про працю в частині легалізації найманих працівників та заробітної плати. В результаті виявлено ознаки порушення порядку оформлення трудових відносин з 234-ма працівниками, а також 12 суб'єктів, що здійснювали підприємницьку діяльність без належної державної реєстрації. Усім суб’єктам господарської діяльності роз'яснено переваги ведення свого бізнесу відповідно до вимог законодавства про працю, а також про ризики, що настають в результаті його порушення.