Звіт про роботу загального відділу міської ради протягом 2021 року
Загальним відділом Луцької міської ради у 2021 році на належному рівні організовано підготовку засідань виконавчого комітету міської ради, документообіг та роботу із запитами на інформацію у Луцькій міській раді.
У зв’язку зі змінами в законодавстві, вдосконаленням технологічних процесів було затверджено нову редакцію Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради.
Відповідно до Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради, планів роботи на рік та щоквартальних планів роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради у 2021 році було організовано проведення 33 засідань виконкому (11 з них позачергові), на яких ухвалено 2058 рішень виконавчого комітету, що на 744 рішення більше ніж у 2020 році.
Найбільше ухвалено рішень з питань захисту прав та інтересів дітей – 843, містобудування, архітектури, підприємництва та реклами – 263, управління майном міської комунальної власності – 183, економіки, тарифів, торгівлі – 142, координації роботи пасажирського транспорту – 102, з житлових питань – 94, з питань соціальної політики – 65, благоустрою території – 56, житлово-комунального господарства – 14, освіти – 11, екології – 9 та з інших питань.
Зокрема, на засіданнях виконавчого комітету:
- погоджено 38 проєктів цільових програм Луцької міської територіальної громади;
- заслухано звіти про роботу шести підприємств, що належать до комунальної власності міської територіальної громади, а також інформацію про роботу окремих виконавчих органів міської ради;
- заслухано звіти восьми перевізників, що здійснюють перевезення пасажирів автомобільним транспортом.
Затверджено:
- Порядок розроблення цільових програм Луцької міської територіальної громади, моніторингу та звітності про їх виконання;
- концепцію зовнішнього архітектурного вигляду тимчасових споруд та зупинок громадського транспорту.
У 2021 році значна увага приділялася питанням налагодження належної роботи пасажирського транспорту на території Луцької міської територіальної громади. Ухвалено 102 рішення, зокрема щодо відкриття нових маршрутів, внесення змін до мережі автобусних маршрутів, оголошення конкурсів та затвердження їх результатів, призначення тимчасових перевізників на маршрутах, затвердження переліку зупинок автомобільного транспорту регулярних пасажирських перевезень у населених пунктах Луцької міської територіальної громади тощо. Затверджено Правила користування міським та приміським пасажирським транспортом (тролейбусом, автобусом) у Луцькій міській територіальній громаді, Порядок здійснення контролю за виконанням умов договорів на перевезення пасажирів автомобільним та електротранспортом, умов тристоронніх договорів про організацію та обслуговування електронних систем в громадському транспорті Луцької міської територіальної громади.
Ухвалено рішення про створення денного центру соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, і Центру медіації та корекції сімейних взаємовідносин, які вже розпочали свою діяльність.
Всі ухвалені рішення виконавчого комітету, що підлягають оприлюдненню, було опубліковано на офіційному сайті Луцької міської ради у розділі «Документи» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.
Відеозаписи засідань виконавчого комітету розміщено на офіційному сайті міської ради в розділі «Онлайн» – «Архів відеотрансляцій», а результати поіменного голосування щодо кожного з проєктів рішень – у розділі «Міська влада» – «Результати голосувань виконавчого комітету».
Загальним відділом взято участь у підготовці та зареєстровано 475 розпоряджень міського голови, з них: 462 розпорядження з питань основної діяльності (у 2020 році – 371) та 13 – з адміністративно-господарських питань.
Загальним відділом міської ради протягом 2021 року:
- зареєстровано та забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 8564 документів вхідної кореспонденції, що на 1428 документів більше ніж у 2020 році (7136 документів);
- зареєстровано та відправлено 6701 документ вихідної кореспонденції, що на 751 документ більше ніж у 2020 році (5950 документів);
- зареєстровано та доведено до відома виконавців 89 доручень міського голови, секретаря міської ради, заступника міського голови, заступника міського голови, керуючого справами виконкому, що на 38 більше ніж у 2020 році (51 доручення).
Протягом 2021 року до Луцької міської ради надійшов 651 запит на інформацію.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань містобудування, бюджету, житлово-комунального господарства та благоустрою, земельних питань.
Загальним відділом опрацьовано та узагальнено інформацію на запропоноване громадською організацією «Трансперенсі Інтернешнл Україна» опитування для проведення дослідження щодо визначення рівня прозорості органів місцевого самоврядування 100 найбільших міст України та рівня підзвітності органів місцевого самоврядування 50 міст України за 2021 рік в рамках програми «Transparent Cities/Прозорі міста».
У звітному періоді відділом організовано та проведено два внутрішніх навчання:
- «Робота з документами в системі електронного документообігу “АСКОД”»;
- «Основні вимоги Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, у Луцькій міській раді, затвердженої розпорядженням міського голови від 20.10.2021 № 354».
Працівниками відділу було надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.
Загальний відділ 777 943