1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 26.01.2023 №1-5/23 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу міської ради протягом 2022 року

Загальним відділом міської ради у 2022 році на належному рівні організовано підготовку засідань виконавчого комітету міської ради, документообіг та роботу із запитами на інформацію у Луцькій міській раді.

Відповідно до Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради, плану роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради у 2022 році було організовано проведення 32 засідань виконкому, з них 19 позачергові. У зв’язку з введенням воєнного стану на території України 21 засідання виконкому було організовано та проведено у режимі відеоконференції.  

На засіданнях виконавчого комітету міської ради ухвалено 1135 рішень виконавчого комітету, що на 923 рішення менше ніж у 2021 році.

Найбільше ухвалено рішень з питань захисту прав та інтересів дітей – 478, містобудування та підприємництва – 116, економіки та тарифів – 74, управління майном міської комунальної власності – 69, реклами – 61, координації роботи пасажирського транспорту – 56, з житлових питань – 53, соціальної політики – 44, комунальних підприємств – 32, демонтажів – 26.

Всі ухвалені рішення виконавчого комітету, що підлягають оприлюдненню, було опубліковано на офіційному сайті Луцької міської ради у розділі «Документи» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.

Відеозаписи засідань виконавчого комітету розміщено на офіційному сайті міської ради в розділі «Онлайн» – «Архів відеотрансляцій», а результати поіменного голосування щодо кожного з проєктів рішень – у розділі «Міська влада» – «Результати голосувань виконавчого комітету».

Загальним відділом взято участь у підготовці та зареєстровано 376 розпоряджень міського голови, з них: 365 розпоряджень з питань основної діяльності (у 2021 році 462) та 11 – з адміністративно-господарських питань          (у 2021 році – 13).

Протягом 2022 року загальним відділом міської ради:

зареєстровано та забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 7307 документів вхідної кореспонденції, що на 1257 документів менше ніж у 2021 році (8564 документи);

зареєстровано та відправлено 5007 документів вихідної кореспонденції, що на 1694 документи менше ніж у 2021 році (6701 документ);

зареєстровано та доведено до відома виконавців 32 доручення міського голови, заступника міського голови, що на 57 менше ніж у 2021 році (89 доручень міського голови, секретаря міської ради, заступника міського голови, заступника міського голови, керуючого справами виконкому).

Протягом звітного періоду до Луцької міської ради надійшло 240 запитів на інформацію, що на 411 менше ніж у 2021 році (651 запит).

Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань містобудування, житлово-комунального господарства та житлових питань, бюджету громади.

У звітному періоді відділом було організовано навчання на тему: «Основні вимоги Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді».

У листопаді 2022 року загальним відділом було підготовлено рекомендації щодо підготовчих заходів для роботи з документами у паперовій формі у разі повного знеструмлення.

Протягом 2022 року працівники загального відділу постійно залучались до роботи у Центрі взаємопідтримки для внутрішньо переміщених осіб та Луцькому Центральному пункті допомоги Збройним силам України, підрозділам територіальної оборони, внутрішньо переміщеним особам та містам України, які потребують гуманітарної допомоги.

 

Загальний відділ 

777 943