1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 15.01.2024 №1-5/17 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу міської ради протягом 2023 року

Загальним відділом міської ради у 2023 році на належному рівні організовано підготовку засідань виконавчого комітету міської ради, документообіг та роботу із запитами на інформацію у Луцькій міській раді.

Відповідно до Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради, плану роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради у 2023 році було організовано проведення 26 засідань виконкому, з них 12 позачергові. Три засідання виконкому проведено у режимі відеоконференції.  

На засіданнях виконавчого комітету міської ради ухвалено 1729 рішень виконавчого комітету, що на 594 рішення більше ніж у 2022 році.

Найбільше ухвалено рішень з питань захисту прав та інтересів дітей – 934, містобудування та підприємництва – 207, економіки та тарифів – 159, реклами – 67, координації роботи пасажирського транспорту – 64, з житлових питань – 59, соціальної політики – 49, комунальних підприємств та житлово-комунального господарства – 39.

Всі ухвалені рішення виконавчого комітету, що підлягають оприлюдненню, було опубліковано на офіційному сайті Луцької міської ради у розділі «Документи» не пізніше п’яти робочих днів з дня ухвалення.

Відеозаписи засідань виконавчого комітету розміщено на офіційному сайті міської ради в розділі «Онлайн» – «Архів відеотрансляцій», а результати поіменного голосування щодо кожного з проєктів рішень – у розділі «Міська влада» – «Результати голосувань виконавчого комітету».

Загальним відділом взято участь у підготовці та зареєстровано 516 розпоряджень міського голови, з них: 511 розпоряджень з питань основної діяльності (у 2022 році 365) та п’ять – з адміністративно-господарських питань (у 2022 році – 11).

У жовтні – листопаді 2023 року загальним відділом організовано роботу зі збору пропозицій та формування Переліку відомостей, що становлять службову інформацію, у тому числі з грифом обмеження доступу «Для службового користування», у Луцькій міській раді, враховуючи зміни, внесені до чинного законодавства в умовах воєнного стану. За результатами проведеної роботи видане відповідне розпорядження міського голови.

Протягом 2023 року загальним відділом міської ради:

зареєстровано та забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 8642 документів вхідної кореспонденції, що на 1335 документів більше ніж у 2022 році;

зареєстровано та відправлено 5749 документів вихідної кореспонденції, що на 742 документи більше ніж у 2022 році;

зареєстровано та доведено до відома виконавців 36 доручень міського голови, заступника міського голови, заступника міського голови, керуючого справами виконкому, що на чотири більше ніж у 2022 році.

На виконання 42 адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії рішень та витяги з рішень виконавчого комітету міської ради, що на 35 більше ніж у 2022 році.

Протягом звітного періоду до Луцької міської ради надійшло 443 запити на інформацію, що на 203 більше ніж у 2022 році.

Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань містобудування, житлово-комунального господарства, житлових питань, бюджету громади та транспорту.

Працівники загального відділу успішно атестовані за результатами атестації посадових осіб місцевого самоврядування апарату виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, проведеної у лютому – березні 2023 року.

Також з метою підвищення кваліфікації працівники відділу протягом 2023 року пройшли ряд програм професійного навчання у формі очних та онлайн-навчань, тренінгів, конференцій, освітніх серіалів, самонавчань.

У березні 2023 року загальним відділом було організовано навчання на тему «Документування управлінської інформації в органах місцевого самоврядування та організація електронного документообігу в Луцькій міській раді».

Розпорядженням міського голови у жовтні 2023 року затверджено посадові інструкції працівників загального відділу Луцької міської ради, які були розроблені відповідно до Порядку роботи з посадовими інструкціями посадових осіб місцевого самоврядування (службовців, робітників) виконавчих органів Луцької міської ради.

Наприкінці 2023 року з метою належної організації наступного діловодного року загальним відділом проведено роботу та сформовано зведену номенклатуру справ виконавчих органів Луцької міської ради на 2024 рік відповідно до поданих пропозицій виконавчих органів міської ради.

 

Загальний відділ 777 943