Звіт про роботу загального відділу міської ради протягом 2024 року
Загальним відділом міської ради у 2024 році на належному рівні організовано підготовку засідань виконавчого комітету міської ради, документообіг та роботу із запитами на інформацію у Луцькій міській раді.
Відповідно до Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради, планів роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради у 2024 році було організовано проведення 20 засідань виконкому, з них сім позачергових. Шість засідань виконкому проведено у режимі відеоконференції.
На засіданнях виконавчого комітету міської ради ухвалено 1898 рішень (у 2023 році – 1729), а саме: з питань захисту прав та інтересів дітей – 1087, містобудування та підприємництва – 158, економіки та тарифів – 128, реклами – 119, соціальної політики – 71, житлових питань – 66, ЖКГ та діяльності КП – 60, майна комунальної власності – 57, транспорту – 40, благоустрою та демонтажу тимчасових споруд – 36, освіти – 14, загальних питань – 13, бюджету – 10, молодіжної політики та спорту – 7, охорони здоров’я – 7, юридичних питань – 5, захисту прав недієздатних – 4, будівництва – 4, екології – 3, міжнародної діяльності – 3, культури – 2, цивільного захисту – 2, культурної спадщини – 1, оборонної роботи – 1.
Зокрема, протягом звітного періоду:
погоджено 14 проєктів цільових програм Луцької міської територіальної громади та три інвестиційні програми комунальних підприємств, що належать до комунальної власності міської територіальної громади;
заслухано інформації про роботу окремих виконавчих органів міської ради, хід та виконання цільових програм, звіти про роботу 11 підприємств, що належать до комунальної власності міської територіальної громади;
затверджено Положення про сектор військових поховань на міському кладовищі у селі Гаразджа, Порядок встановлення меморіальних дощок на території Луцької міської територіальної громади, Порядок утримання фасадів будівель і споруд на території історичних ареалів міста Луцька та об’єктів культурної спадщини поза їхніми межами, Порядок розміщення зовнішньої реклами на території Луцької міської територіальної громади у новій редакції, проєктно-кошторисну документацію «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Луцької міської територіальної громади», мережу міських автобусних маршрутів загального користування та перелік зупинок громадського транспорту Луцької міської територіальної громади.
У зв’язку з тривалою військовою агресією російської федерації проти України низка ухвалених рішень стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг, підтримки військовослужбовців, громадян, які постраждали внаслідок воєнних дій. Зокрема, відповідно до рішень виконкому:
створено комісії з обстеження житла, зруйнованого внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричиненої збройною агресією російської федерації, та з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені / знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України;
визначено департамент житлово-комунального господарства міської ради уповноваженим органом з питань поводження з відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків;
затверджено Порядок надання допомоги на оплату оренди житла мешканцям Луцької міської територіальної громади, житло яких стало непридатним до проживання внаслідок ворожої атаки російської федерації.
Крім того, протягом року ухвалено:
три рішення про надання матеріальної допомоги населенню (85 осіб), майно якого постраждало внаслідок збройної агресії російської федерації;
одне – про виплату матеріальної допомоги члену сім’ї загиблого внаслідок масованого обстрілу російської федерації;
14 – про затвердження рішень комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені / знищені об'єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України;
чотири – про затвердження рішень комісії щодо розгляду питань про співфінансування для придбання житла шести учасникам Програми забезпечення житлом на умовах співфінансування учасників АТО/ООС та членів їх сімей;
одне – про відшкодування витрат шести суб’єктам господарювання на ліквідацію наслідків збройної агресії російської федерації з фонду підтримки підприємництва Луцької міської територіальної громади.
Всі ухвалені рішення виконавчого комітету, що підлягають оприлюдненню, було опубліковано на офіційному сайті Луцької міської ради у розділі «Документи» не пізніше п’яти робочих днів з дня ухвалення.
Відеозаписи засідань виконавчого комітету розміщено на офіційному сайті міської ради в розділі «Онлайн» – «Архів відеотрансляцій», а результати поіменного голосування щодо кожного з проєктів рішень – у розділі «Міська влада» – «Результати голосувань виконавчого комітету».
Загальним відділом взято участь у підготовці та зареєстровано 1073 розпорядження міського голови, з них: 1071 розпорядження з питань основної діяльності (у 2023 році – 511) та два – з адміністративно-господарських питань (у 2023 році – шість).
Найбільше розпоряджень міського голови стосувались надання допомоги силам оборони України, соціального захисту і підтримки військовослужбовців, громадян, які постраждали внаслідок військової агресії російської федерації. Зокрема, із зазначених питань у звітному періоді зареєстровано 665 таких розпоряджень, в тому числі:
про передачу матеріальних цінностей – 626;
про передачу пально-мастильних матеріалів – 8;
про передачу автомобілів – 3;
про надання одноразової адресної грошової допомоги на лікування – 18;
про виплату одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям – 10.
Протягом 2024 року загальним відділом міської ради:
зареєстровано та забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 10 139 документів вхідної кореспонденції, що на 1497 документів більше ніж у 2023 році. З них, 1011 звернень військових частин щодо надання матеріальної допомоги для успішного виконання бойових завдань з метою захисту країни від військової агресії російської федерації;
зареєстровано та відправлено 5931 документ вихідної кореспонденції, що на 182 документи більше ніж у 2023 році;
зареєстровано та доведено до відома виконавців 29 доручень міського голови, заступника міського голови, заступника міського голови, керуючого справами виконкому (у 2023 році – 36).
На виконання 83 адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету та витягів з рішень виконавчого комітету міської ради, що на 41 більше ніж у 2023 році.
Протягом звітного періоду до Луцької міської ради надійшло 520 запитів на інформацію, що на 73 більше ніж у 2023 році.
Найчастіше запити на інформацію стосувалися питань містобудування, житлово-комунального господарства, житлових питань, соціальної політики, бюджету громади та транспорту.
З метою підвищення кваліфікації працівники відділу протягом 2024 року пройшли ряд програм професійного навчання у формі очних та онлайн-навчань, тренінгів, конференцій, освітніх серіалів, самонавчань.
У березні 2024 року загальним відділом було організовано навчання для працівників виконавчих органів міської ради на тему «Документування управлінської інформації в органах місцевого самоврядування та організація електронного документообігу в Луцькій міській раді».
17 квітня начальник загального відділу Надія Бортнік взяла участь у презентації результатів другого дослідження стану прозорості міст під час повномасштабної війни «Прозорість під обстрілами: чи досягли міста прогресу?», проведеного у межах програми «Transparent cities / Прозорі міста». За підсумками цього дослідження місто Луцьк опинилося в категорії «частково прозорих» міст.
13 червня заступник начальника відділу Ірина Демидюк взяла участь у навчальному семінарі Управління інспекційної діяльності у Волинській області Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці на тему «Запровадження психосоціальної підтримки на робочому місці».
14 червня загальним відділом було організовано навчання для осіб, відповідальних за ведення діловодства у виконавчих органах міської ради, щодо створення електронного кабінету на сайті Укрпошти для формування електронного реєстру кореспонденції, що надсилається рекомендованим поштовим відправленням.
Протягом 05–07 липня 2024 року начальник загального відділу Надія Бортнік у складі делегації Луцької міської ради взяла участь у офіційних заходах з нагоди відзначення Днів міста Хелм (Республіка Польща).
На запрошення Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини заступник начальника відділу Ірина Демидюк 10 жовтня взяла участь у конференції на тему «Баланс права на інформацію та національної безпеки – уроки України в умовах воєнного стану», приуроченій до Міжнародного дня загального доступу до інформації, що відбулась у м. Києві.
Протягом року загальним відділом організовано проведення двох засідань комісії з питань роботи із службовою інформацією з метою проведення експертизи документів і справ з грифом «Для службового користування» та подання пропозицій до акта про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду.
29 жовтня розпорядженням міського голови було затверджено класифікатор виконавчих органів міської ради та старостинських округів, на основі якого, спільно з архівним відділом організовано та проведено навчання для осіб, відповідальних за архів, на тему: «Експертиза цінності документів. Складання номенклатури справ».
Відповідно до вимог Інструкції з діловодства, розпорядження міського голови від 29.10.2024 № 856 «Про класифікатор виконавчих органів міської ради та старостинських округів», з метою належної організації наступного діловодного року загальним відділом сформовано зведену номенклатуру справ Виконавчого комітету Луцької міської ради на 2025 рік.
Загальний відділ
777 943