Звіт про роботу загального відділу протягом березня 2018 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом березня 2018 року організовано проведення 2 засідань виконавчого комітету міської ради.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 165 рішень виконавчого комітету та 46 розпоряджень міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 1455 документів вхідної кореспонденції.
Зареєстровано та відправлено 744 документи вихідної кореспонденції.
Зареєстровано та доведено до відома виконавців 9 доручень секретаря міської ради та заступників міського голови.
У березні 2018 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 86 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 76 запитів; поштою – 3, подано громадянами особисто – 7).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 44, ЗМІ – 32, громадських організацій – 9, юридичних осіб – 1.
Вісім запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Під час розгляду восьми запитів, що стосувались надання великого обсягу інформації та пошуку її серед значної кількості даних, було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Загальний відділ 777943