Звіт про роботу загального відділу протягом березня 2019 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом березня 2019 року організовано проведення 3 засідань виконавчого комітету міської ради.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 132 рішення виконавчого комітету та 34 розпорядження міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 704 документів вхідної кореспонденції.
Опрацьовано та відправлено 605 документів вихідної кореспонденції.
Опрацьовано та доведено до відома виконавців 6 доручень секретаря міської ради та заступників міського голови.
У березні 2019 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 72 запити на інформацію (електронною поштою надійшло 69 запитів; подано громадянами особисто – 3).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 58, громадських організацій – 11, ЗМІ – 3.
13 запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», один – в частині розгляду питань.
Під час розгляду одного запиту, що стосувався надання великого обсягу інформації та пошуку її серед значної кількості даних, було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
14 березня 2019 року у залі засідань Луцької міської ради було організовано та проведено навчання для керівників комунальних підприємств та осіб, відповідальних за організацію та ведення діловодства на підприємстві, на тему: «Робота з документами в системі електронного документообігу «АСКОД».
15 березня розпорядженням міського голови затверджений в новій редакції Порядок роботи із запитами на інформацію у Луцькій міській раді, підготовлений загальним відділом у зв’язку з опрацюванням запитів та підготовкою відповіді на них в системі електронного документообігу «АСКОД».
Загальний відділ 777 943