1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 16.04.2021 №1-5/74 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом березня 2021 року

Загальним відділом Луцької міської ради у березні 2021 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті міської ради та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпорядження міського голови протягом березня було організовано проведення двох чергових засідань виконкому 03 та 17 березня.

Усього у березні зареєстровано 140 рішень виконавчого комітету. Зокрема щодо захисту прав та інтересів дітей – 53, містобудування та торгівлі – 13, майна комунальної власності – 9, транспорту – 16, соціальної політики – 8, реклами – 6, житлових питань – 11, захисту прав недієздатних – 1, тарифів – 2, економіки – 5, кадрових питань – 1, будівництва – 3, організаційних питань – 4, юридичних питань – 1, про роботу комунальних підприємств – 2, освіти – 1, підприємництва – 4.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 38 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.

Зокрема розпорядженнями міського голови затверджено:

- Порядок роботи із запитами на інформацію у Луцькій міській раді;

- склад громадської ради при Луцькому міському голові,

- склад робочої групи з покращення організації дорожнього руху.

Відповідно до розпоряджень міського голови відбулось відзначення днів пам’яті Т.Г. Шевченка, Дня українського добровольця, вшановано пам’ять В’ячеслава Чорновола та розпочато акцію «Ековесна-2021», заплановано екологічну толоку «Чисте довкілля», організовано черговий призов громадян України на строкову військову службу.

Протягом березня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 843 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 234 звернення, поштою – 190, здано наручно – 276. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 54 листи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 89.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 573 документи вихідної кореспонденції.

Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у березні пройшло 19 вхідних листів та зареєстровано 10 вихідних листів.

Опрацьовано, доведено до відома виконавців 8 доручень міського голови та 3 доручення заступника міського голови.

У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 50 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у березні 2021 року розміщено на сайті міської ради.

У березні працівники відділу – Бортнік Н.С., Поліщук О.А., Нагурна І.П., Литвинчук Н.О., пройшли навчання на онлайн-платформі з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта», курс із доступу до публічної інформації для державних службовців, та отримали відповідні сертифікати.

10 березня начальник відділу Бортнік Н.С. взяла участь у онлайн-семінарі «Презентація рейтингу прозорості міст та регіонів України».

12 березня головний спеціаліст відділу Литвинчук Н.О. взяла участь у навчанні за короткостроковою програмою: «Фінансовий контроль як інструмент антикорупційної політики. Електронне декларування» для посадових осіб, депутатів Луцької міської ради, керівників комунальних підприємств міста через платформу Zoom.

26 березня загальним відділом було організоване навчання для осіб, відповідальних за ведення діловодства та підготовку проєктів нормативно-розпорядчих документів, на тему: «Робота з документами в системі електронного документообігу “АСКОД”».

31 березня начальник відділу Бортнік Н.С. взяла участь у онлайн-презентації рейтингів прозорості та підзвітності міст-2020.

Працівниками відділу було надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.

Загальний відділ 777 943