Звіт про роботу загального відділу протягом березня 2022 року
Загальним відділом Луцької міської ради у березні 2022 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
У зв’язку з введенням воєнного стану на території України, відповідно до розпоряджень міського голови протягом березня 2022 року загальним відділом було організовано в режимі відеоконференції одне чергове засідання виконавчого комітету та три позачергових.
Всього у березні зареєстровано 97 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 41 рішення, містобудування та підприємництва – 14, майна міської комунальної власності – 12, транспорту – 6, житлових питань – 4, бюджету – 3, соціальної політики – 3, демонтажу – 2, загальних питань – 2, економіки – 2, юридичних питань – 2, програм – 2, захисту прав недієздатних – 1, освіти – 1, охорони здоров’я – 1, реклами – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 37 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та одне розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, враховуючи Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» розпорядження міського голови стосувались організації роботи виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств, організацій (установ, закладів), забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади та надання соціальних послуг в умовах воєнного стану.
Протягом березня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 641 документа вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 237 звернень, поштою – 40, здано особисто – 159. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 37 листів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 163.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема, щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 453 документи вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у березні пройшло 29 вхідних листів та зареєстровано два вихідних листи.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців два доручення міського голови та два доручення заступника міського голови.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду шести запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у березні 2022 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.
Загальний відділ
777 943