Звіт про роботу загального відділу протягом червня 2018 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом червня 2018 року організовано проведення 3 засідань виконавчого комітету міської ради.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 163 рішень виконавчого комітету та 53 розпоряджень міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 1224 документів вхідної кореспонденції.
Зареєстровано та відправлено 974 документи вихідної кореспонденції.
Зареєстровано та доведено до відома виконавців 10 доручень секретаря міської ради та заступників міського голови.
У червня 2018 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 114 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 109 запитів; поштою – 4; подано громадянами особисто – 1).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 100, ЗМІ – 8, громадських організацій – 6.
Десять запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Під час розгляду одного запиту, що стосувався надання великого обсягу інформації та пошуку її серед значної кількості даних, було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Загальний відділ
777948