Звіт про роботу загального відділу протягом червня 2021 року
Загальним відділом Луцької міської ради у червні 2021 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті міської ради та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови протягом червня було організовано проведення одного позачергового засідання виконкому 01 червня та одного чергового – 16 червня.
Усього в червні зареєстровано 133 рішення виконавчого комітету та 2 проєкти. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 74 рішення, містобудування та торгівлі – 14, житлових питань – 5, благоустрою – 1, транспорту – 4, реклами – 7, підприємництва – 4, соціальної політики – 4, бюджету – 1, адмінкомісії – 3, захисту прав недієздатних – 3, освіти – 2, проведення виборів – 1, кадрових питань – 1, екології – 3.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 1 розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань, 31 розпорядження міського голови з питань основної діяльності, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Зокрема, розпорядженнями міського голови було створено, а також затверджено:
- робочу групу з розроблення проєкту Програми підтримки малого і середнього підприємництва Луцької територіальної громади на 2022-2024 роки;
- комісію з провведення обстеження атракціонів Колективного підприємства «Центральний парк культури і відпочинку імені Лесі Українки» з приводу дотримання законодавства про охорону праці при їх експлуатації;
- Луцький Центр вакцинації населення від COVID 19 на базі спортивного комплексу ВНУ імені Лесі Українки;
- Положення про координаційну раду з питань запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі;
- Концепцію розвитку цифрової грамотності жителів Луцької міської територіальної програми.
Відповідно до розпоряджень міського голови відбулись заходи до Дня скорботи та вшанування пам’яті жертв Другої світової війни, жертв розстрілу в’язнів у Луцькій тюрмі, а також з відзначення Дня молоді та 25-ї річниці Конституції України
Протягом червня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 761 документа вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 177 звернень, поштою – 210, здано наручно – 216. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 54 листи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 104.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 486 документів вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у червні пройшло 18 вхідних листів та зареєстровано 13 вихідних листів.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців 1 доручення міського голови та 1 доручення заступника міського голови.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 36 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Відповідно до резолюції міського голови та заступників міського голови загальним відділом взято участь у розгляді та підготовці проєктів відповідей 6 запитів. Звіт про роботу із запитами на інформацію у червні 2021 року розміщено на сайті міської ради.
Працівниками відділу було надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.
Загальний відділ 777943