1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 15.07.2022 №1-5/98 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом червня 2022 року

Загальним відділом Луцької міської ради у червні 2022 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

У зв’язку з введенням воєнного стану на території України, відповідно до розпоряджень міського голови протягом червня 2022 року загальним відділом було організовано в режимі відеоконференції одне чергове засідання виконавчого комітету.

Всього в червні зареєстровано 92 рішення виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 42 рішення, соціальної політики – 12, містобудування і підприємництва – 8, реклами – 7, транспорту – 5, житлових питань – 3, економіки – 2, загальних питань – 2, освіти – 2, тарифів – 2, бюджету – 1, екології – 1, захисту прав недієздатних – 1, житлово-комунального господарства – 1, капітального будівництва – 1, комунальні підприємства – 1, юридичних питань – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 21 розпорядження міського голови з питань основної діяльності та одне розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.

У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, враховуючи Указ Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» розпорядження міського голови стосувались організації роботи виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств, організацій (установ, закладів), забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади та надання соціальних послуг в умовах воєнного стану.

Розпорядженнями міського голови затверджено склад комісії для перевірки готовності закладів освіти Луцької міської територіальної громади до нового 2022–2023 навчального року, Положення та склад комісії для комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг.

Протягом червня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 544 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 183 звернення, поштою – 84, здано особисто – 128. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 22 листи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 127.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема, щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 481 документ вихідної кореспонденції.

Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у червні пройшло 14 вхідних листів та зареєстровано шість вихідних листів.

Опрацьовано, доведено до відома виконавців одне доручення міського голови та одне доручення заступника міського голови.

У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 19 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у червні 2022 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.

 

Загальний відділ
777 943