1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 14.01.2019 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом грудня 2018 року

Загальним відділом Луцької міської ради протягом грудня 2018 року організовано проведення 5 засідань виконавчого комітету міської ради           (2 – чергових, 3 – позачергових).

Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 230 рішень виконавчого комітету та 62 розпоряджень міського голови.

Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 838 документів вхідної кореспонденції.

Зареєстровано та відправлено 722 документи вихідної кореспонденції.

Зареєстровано та доведено до відома виконавців 10 доручень секретаря міської ради та заступників міського голови.

У грудні 2018 року в загальному відділі Луцької міської ради  зареєстровано 86 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 48 запитів, подано громадянами особисто – 35, поштою – 3).

За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних   осіб – 62, ЗМІ – 14, громадських організацій – 4, юридичних осіб – 3, об’єднань громадян – 3.

3-5 грудня загальним відділом спільно з управлінням інформаційно-комунікаційних технологій організовано та проведені навчання для працівників виконавчих органів міської ради щодо схеми проходження документів в системі електронного документообігу «АСКОД».

Видано розпорядження міського голови від 10.12.2018 № 570 «Про проходження документів в системі електронного документообігу АСКОД», розробниками якого є загальний відділ та управління інформаційно-комунікаційних технологій. На виконання цього розпорядження розпочато опрацювання документів (вхідних, вихідних, внутрішніх) в системі електронного документообігу АСКОД, відповідно до затверджених схем проходження документів. 

 

 

Загальний відділ 777947, 777948