1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 13.01.2021 №1-5/6 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом грудня 2020 року

 

Загальним відділом Луцької міської ради протягом грудня 2020 року організовано проведення позачергових засідань виконавчого комітету міської ради.

Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 124 рішення виконавчого комітету та 41 розпорядження міського голови.

Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 747 документів вхідної кореспонденції.

Опрацьовано та відправлено 515 документів вихідної кореспонденції.

Опрацьовано та доведено до відома виконавців 6 доручень міського голови, 1 доручення заступника міського голови, 1 доручення заступника міського голови, керуючого справами виконкому.

Зареєстровано 90 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 81 запит, поштою – 2, подано громадянами особисто – 7). За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 80, громадських організацій – 6, юридичних осіб – 1, ЗМІ – 3.

Під час розгляду шести запитів було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.

Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» два запити було перенаправлено належним розпорядникам інформації, два – в частині розгляду питань.

8 грудня відбулася онлайн-презентація платформи прозорості та підзвітності місцевої влади команди програми «Transparent Cities/Прозорі міста». У заході взяли участь начальник відділу Бортнік Н.С. та головний спеціаліст відділу Нагурна І.П. Відтепер жителі громад та представники громадських організацій зможуть оцінювати прозорість та підзвітність місцевої влади у 14 основних сферах діяльності, залишати відгуки щодо підзвітності, а влада – на них реагувати у форматі публічного діалогу. Відгуки враховуватимуться при формуванні Рейтингу підзвітності 50 українських міст.

За результатом проведеної презентації загальним відділом розпочато збір інформації для участі у дослідженні підзвітності діяльності органів місцевого самоврядування, яке проводить громадська організація «Трансперенсі Інтернешнл Україна».

11 грудня головний спеціаліст відділу Нагурна І.П. взяла участь у презентації результатів Третього Індексу місцевої е-демократії. Програма заходу включала: презентацію Індексу місцевої е-демократії 3.0, кореляцію індексів місцевої е-демократії та прозорості міст (Transparency International), розвиток статистики щодо е-демократії з урахуванням досвіду ЦРІ та ООН.

14 грудня начальник відділу Бортнік Н.С. взяла участь у навчанні за програмою «Діяльність органу місцевого самоврядування: як організувати ефективну роботу» посадових осіб місцевого самоврядування територіальних громад, депутатів місцевих рад  через комунікаційну платформу Zoom.

Загальний відділ 777 943