Звіт про роботу загального відділу протягом грудня 2021 року
Загальним відділом Луцької міської ради у грудні 2021 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті міської ради та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови протягом грудня було організовано та проведено три чергових засідання виконкому та одне позачергове.
Всього у грудні зареєстровано 274 рішення виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 102 рішення, майна комунальної власності – 35, економіки – 33, транспорту – 18, містобудування – 13, житлових питань – 11, реклами – 11, соціальної політики – 9, загальних питань – 6, програм – 6, благоустрою – 5, бюджету – 5, тарифів – 5, захисту прав недієздатних – 5, житлово-комунального господарства – 3, будівництва – 3, освіти – 2, охорони здоров’я – 1, кадрових питань – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано два розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань та 51 розпорядження міського голови з питань основної діяльності, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Зокрема, розпорядженнями міського голови затверджено:
- перелік допущених до голосування проєктів Бюджету участі сільських і селищних територій Луцької міської територіальної громади;
- Положення та склад комісії з конкурсу на найкраще новорічне оформлення об’єктів та закладів «Вітражі новорічних фантазій»;
- Положення про іменні премії та стипендії міського голови;
- склад комісії із соціального страхування виконавчого комітету Луцької міської ради;
- порядок проходження електронного листка непрацездатності у виконавчих органах Луцької міської ради, які не мають статусу юридичної особи;
- перелік заходів та завдань з підготовки та проведення новорічно-різдвяних свят;
- Порядок прийому і роботи з іноземними делегаціями, групами та окремими іноземцями у Луцькій міській раді, виконавчому комітеті Луцької міської ради та виконавчих органах Луцької міської ради;
- положення щодо впровадження механізмів заохочення викривачів та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» в апараті міської ради та виконавчого комітету, виконавчих органах Луцької міської ради;
- План проведення звірок облікових даних військовозобов’язаних на підприємствах, в установах та організаціях Луцької міської територіальної громади на 2022 рік;
- План перевірок військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях Луцької міської територіальної громади на 2022 рік;
- План заходів військово-облікової роботи на 2022 рік.
Відповідно до розпоряджень міського голови вшановано учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, пам’ять В’ячеслава Чорновола та проведено спортивно-розважальний захід «Благодійний забіг Миколаїв».
Протягом грудня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 795 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 209 звернень, поштою – 186, здано особисто – 235. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 55 листів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 110.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 549 документів вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у грудні пройшло 37 вхідних листів та зареєстровано 8 вихідних листів.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців одне доручення міського голови, три доручення заступника міського голови та одне доручення заступника міського голови, керуючого справами виконкому.
Проведено роботу з підготовки зведеної номенклатури справ на 2022 рік – уточнено та узагальнено пропозиції від виконавчих органів міської ради та старостинських округів. Зведена номенклатура справ схвалена експертною комісією архівного відділу Луцької міської ради та затверджена міським головою.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 39 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Відповідно до резолюції міського голови та заступників міського голови загальним відділом взято участь у розгляді та підготовці проєкту відповіді одного запиту. Звіт про роботу із запитами на інформацію у грудні 2021 року розміщено на сайті міської ради.
Працівниками відділу було надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.
Загальний відділ 777 943