1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 09.01.2023 №1-5/6 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом грудня 2022 року

Загальним відділом Луцької міської ради у грудні 2022 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпоряджень міського голови протягом грудня 2022 року загальним відділом було організовано одне чергове та два позачергових засідання виконавчого комітету.

Всього у грудні зареєстровано 126 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 65 рішень, економіки – 11, соціальної політики – 8, транспорту – 8, комунальних підприємств – 6, містобудування та підприємництва – 6, житлових питань – 5, бюджету – 3, загальних питань – 3, реклами – 3, житлово-комунального господарства – 2, освіти – 2, юридичних питань – 2, захисту прав недієздатних – 1, цивільного захисту – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 46  розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та одне розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкції з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).

Відповідно до розпоряджень міського голови підготовлено та проведено новорічно-різдвяні заходи, спортивно-благодійний захід «Миколайчики, біжіть», затверджено склад комісії з конкурсного відбору експертів-оцінювачів нежитлових приміщень Луцької міської територіальної громади, створено Центр підтримки сімей військовополонених і військовослужбовців, які вважаються зниклими безвісти, а також робочу групу з координації роботи щодо виявлення та супроводу у Луцькій міській територіальній громаді маломобільних груп населення.

Протягом грудня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 581 документа вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 201 звернення, поштою – 98, здано особисто – 136. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 45 листів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 101.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 506 документів вихідної кореспонденції.

Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, у грудні таку перевірку пройшло 19 вхідних листів та зареєстровано один вихідний лист.

Опрацьовано, доведено до відома виконавців два доручення міського голови.

У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 18 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у грудні 2022 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.

 

Загальний відділ 777 943