1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 07.01.2025 №1-9/7 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом грудня 2024 року

Загальним відділом Луцької міської ради протягом грудня 2024 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпоряджень міського голови було організовано одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету міської ради.

Всього зареєстровано 166 рішень виконавчого комітету міської ради. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей - 99 рішень, майна комунальної власності – 11, економіки та режимів роботи – 10, реклами – 9, містобудування і підприємництва – 7, житлово-комунального господарства – 5, транспорту – 4, бюджету – 4, житлових питань – 3, соціальних питань – 3, освіти – 3, благоустрою та демонтажу ТС – 2, діяльності комунальних підприємств – 2, загальних питань – 2, захисту прав недієздатних – 1, оборонної роботи – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 111 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).

Розпорядження міського голови стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг в умовах воєнного стану та передачі матеріальних цінностей підрозділам Збройних сил України.

Відповідно до розпоряджень міського голови затверджено:

Положення про стипендії для видатних діячів і ветеранів фізичної культури та спорту та встановлено шість таких стипендій;

звіт про результати проведення інформаційного аудиту у виконавчих органах Луцької міської ради у 2024 році.

Згідно з розпорядженням міського голови було організовано та проведено консультації з громадськістю з розгляду проєкту рішення міської ради «Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2025 рік».

Протягом грудня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 861 документа вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 335 звернень, поштою – 106, здано особисто – 155. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 78 документів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 187.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 534 документи вихідної кореспонденції.

За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 24 вхідні листи від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано два вихідні внутрішні загальні листи.

Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців два доручення міського голови, два – заступника міського голови та одне – заступника міського голови, керуючого справами виконкому.

На виконання адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії семи документів – розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради та витягів з рішень.

У звітному періоді зареєстровано 51 запит на інформацію. Усі запити опрацьовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у грудні 2024 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

З метою підвищення кваліфікації 18 грудня головним спеціалістом відділу Наталією Литвинчук пройдено онлайн-навчання у формі освітнього серіалу на тему «Цифровізація державного сектору».

Заступник начальника загального відділу Ірина Демидюк успішно завершила навчання (заочна форма) за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» у Волинському національному університету імені Лесі Українки.

У грудні організовано збір інформації та заповнено два опитувальники Громадської організації «Transparency International Ukraine» в межах програми «Transparent Cities / Прозорі міста», у якій Луцька міська рада бере участь щорічно ще з 2017 року, покращуючи свої показники та позиції у різних сферах діяльності. За результатом опрацьованих опитувальників експертами організації буде сформовано рейтинг прозорості міст України за 2024 рік.

Загальний відділ
777 943