Звіт про роботу загального відділу протягом квітня 2018 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом квітня 2018 року організовано проведення 2 засідань виконавчого комітету міської ради.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 111 рішень виконавчого комітету та 36 розпоряджень міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 1159 документів вхідної кореспонденції.
Зареєстровано та відправлено 1002 документи вихідної кореспонденції.
Зареєстровано та доведено до відома виконавців 5 доручень секретаря міської ради та заступників міського голови.
У квітні 2018 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 79 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 70 запитів; поштою – 1; подано громадянами особисто – 8).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 57, ЗМІ – 17, громадських організацій – 3, юридичних осіб – 2.
Видано розпорядження міського голови від 04.04.2018 № 156 «Про систему обліку публічної інформації, яка знаходиться у володінні Луцької міської ради», розробником якого є загальний відділ міської ради.
11 квітня 2018 року загальним відділом міської ради було організовано та проведено внутрішнє навчання для керівників виконавчих органів міської ради та працівників, відповідальних за реєстрацію документів в системі обліку публічної інформації та оприлюднення її на офіційному сайті Луцької міської ради.
Загальний відділ 777943