Звіт про роботу загального відділу протягом квітня 2020 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом квітня 2020 року організовано проведення 3 позачергових засідань виконавчого комітету міської ради, два з них в режимі відеоконференції.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 21 рішення виконавчого комітету та 16 розпоряджень міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 534 документів вхідної кореспонденції.
Опрацьовано та відправлено 442 документи вихідної кореспонденції.
Опрацьовано та доведено до відома виконавців 1 доручення секретаря міської ради.
Зареєстровано 58 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 53 запити, поштою – 5). За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 43, громадських організацій – 9, ЗМІ – 5, юридичних осіб – 1.
Під час розгляду одного запиту, що стосувався надання великого обсягу інформації та пошуку її серед значної кількості даних, було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» чотири запити було перенаправлено належним розпорядникам інформації, два – в частині розгляду питань.
Загальний відділ 777 943