Звіт про роботу загального відділу протягом квітня 2021 року
Загальним відділом Луцької міської ради у квітні 2021 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті міської ради та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпорядження міського голови протягом квітня було організовано проведення двох чергових засідань виконкому 07 та 22 квітня.
Усього у квітні зареєстровано 194 рішення виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 79 рішень, містобудування та торгівлі – 24, житлових питань – 17, благоустрою – 11, транспорту – 10, реклами – 10, підприємництва – 8, соціальної політики – 7, питань житлово-комунального господарства – 5, майна комунальної власності – 4, бюджету – 3, адмінкомісії – 3, захисту прав недієздатних – 3, тарифів – 2, освіти – 2, проведення виборів – 1, охорони здоров’я – 1, кадрових питань – 1, екології – 2, цивільного захисту населення – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 34 розпорядження міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Зокрема, розпорядженнями міського голови було створено шість робочих груп, а також затверджено:
- персональний склад Молодіжної ради при Луцькій міській раді;
- перелік заходів з відзначення Дня Європи, з організації та проведення великодніх свят на території Луцької міської територіальної громади.
Відповідно до розпоряджень міського голови відбулось відзначення Міжнародного дня звільнення в’язнів нацистських концтаборів та 35-х роковин Чорнобильської катастрофи.
Протягом квітня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 730 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 227 звернень, поштою – 150, здано наручно – 220. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 37 листів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 96.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 680 документів вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у квітні пройшло 22 вхідних листи та зареєстровано 10 вихідних листів.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців 7 доручень міського голови та 5 доручень заступника міського голови.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 85 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Відповідно до резолюції міського голови та заступників міського голови загальним відділом взято участь у розгляді та підготовці проєктів відповідей 10 запитів. Звіт про роботу із запитами на інформацію у квітні 2021 року розміщено на сайті міської ради.
Працівниками відділу було надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.
Загальний відділ 777 943