1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 10.05.2022 №1-5/66 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом квітня 2022 року

Загальним відділом Луцької міської ради у квітні 2022 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

У зв’язку з введенням воєнного стану на території України, відповідно до розпоряджень міського голови протягом квітня 2022 року загальним відділом було організовано в режимі відеоконференції одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету.

Всього у квітні зареєстровано 53 рішення виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 17 рішень, майна міської комунальної власності – 11, транспорту – 6, містобудування та підприємництва – 5, реклами – 5, соціальної політики – 2, тарифів – 2, бюджету – 1, економіки – 1, житлово-комунального господарства – 1, оборонної роботи – 1, Програми – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 21 розпорядження міського голови з питань основної діяльності та одне розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.

У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, враховуючи Указ Президента України від 18.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» розпорядження міського голови стосувались організації роботи виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств, організацій (установ, закладів), забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади та надання соціальних послуг в умовах воєнного стану.

Зокрема, розпорядженнями міського голови затверджено:

Порядок компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;

Положення про добровільні формування цивільного захисту Луцької міської територіальної громади.

Протягом квітня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 639 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 246 звернень, поштою – 63, здано особисто – 137. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 26 листів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 167.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема, щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 292 документи вихідної кореспонденції.

Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у квітні пройшло 10 вхідних листів та зареєстровано один вихідний лист.

Опрацьовано, доведено до відома виконавців два доручення заступника міського голови.

У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 14 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у квітні 2022 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.

 

Загальний відділ 777 943