1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 11.05.2023 №1-5/78 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом квітня 2023 року

Загальним відділом Луцької міської ради у квітні 2023 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпоряджень міського голови протягом квітня 2023 року загальним відділом було організовано одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету.

Всього у квітні зареєстровано 103 рішення виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 29 рішень, містобудування і підприємництва – 18, економіки, торгівлі – 17, транспорту – 10, демонтажу – 6, реклами – 4, соціальних питань – 4, комунальних підприємств – 3, охорони здоров’я – 3, житлових питань – 2, житлово-комунального господарства – 2, загальних питань – 2, майна – 2, бюджету – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 32  розпорядження міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).

Відповідно до розпоряджень міського голови затверджено:

Положення про Координаційну раду з питань розвитку малого та середнього підприємництва та її склад;

інструкцію з охорони праці під час виконання робіт на двохстійковому гідравлічному підіймачу з нижньою синхронізацією LAUNCH TLT-235 SB (240 SB);

план заходів з підвищення рівня готовності захисних споруд цивільного захисту, підвальних та інших заглиблених приміщень, які можуть бути використані в якості захисних споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів, для укриття населення Луцької міської територіальної громади.

Організовано та проведено щорічну всеукраїнську акцію з благоустрою «За чисте довкілля» та Дня благоустрою територій населених пунктів, з метою поліпшення стану довкілля, благоустрою, залучення мешканців Луцької міської територіальної громади до природоохоронної діяльності.

Розпорядженням міського голови було створено робочу групу з реалізації у міській територіальній громаді протягом 2023–2024 років проєкту Ради Європи «Підтримка реформування законодавчої бази щодо національних меншин та зміцнення стійкості національних меншин і ромів в Україні».

Протягом квітня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 625 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 261 звернення, поштою – 87, здано особисто – 123. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшов 61 лист, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 93.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 492 документи вихідної кореспонденції.

Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, у квітні таку перевірку пройшло 26 вхідних листів та зареєстровано п’ять  вихідних листів.

Опрацьовано, доведено до відома виконавців одне доручення заступника міського голови.

У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 23 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у квітні 2023 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

На виконання Програми адаптації новопризначених працівників протягом квітня проведено заходи та ознайомлено із Інструкцією з діловодства та Регламентом чотирьох новопризначених працівників департаменту муніципальної варти та одного – юридичного департаменту.

З метою підвищення кваліфікації у звітному періоді працівниками відділу пройдено програми професійного навчання: «Державна політика в сфері європейської та євроатлантичної інтеграції України», «Лідерство в публічному управлінні» у формі онлайн-навчання та «Фізична безпека та шкідливе програмне забезпечення» – внутрішнє очне навчання.

Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.

 

Загальний відділ
777 943