Звіт про роботу загального відділу протягом квітня 2024 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом квітня 2024 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпорядження міського голови у квітні 2024 року загальним відділом було організовано одне чергове засідання виконавчого комітету.
Всього у квітні зареєстровано 158 рішень виконавчого комітету міської ради. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 64 рішення, економіки, режимів роботи – 41, містобудування і підприємництва – 15, реклами – 10, благоустрою – 8, майна комунальної власності – 5, соціальних питань – 4, житлових питань – 3, транспорту – 2, спорту та молодіжної політики – 2,
освіти – 2, загальних питань – 1, бюджету – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 107 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).
Розпорядженнями міського голови затверджено:
Порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у Луцькій міській раді та її виконавчих органах;
склад комісії з перевірки стану військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів на підприємствах, в організаціях (установах, закладах) Луцької міської територіальної громади.
Відповідно до розпоряджень міського голови перейменовано 17 вулиць Луцької міської територіальної громади, проведено заходи до великодніх свят та екологічну толоку «ЧАС (на) Дії!».
Протягом квітня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 825 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 336 звернень, поштою – 77, здано особисто – 206. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 59 документів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 147.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 497 документів вихідної кореспонденції.
За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 18 вхідних листів від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано чотири вихідних внутрішніх загальних листи.
Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців одне доручення заступника міського голови, керуючого справами виконкому.
На виконання шести адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії рішень виконавчого комітету та витяг з рішення виконавчого комітету міської ради.
У звітному періоді зареєстровано 40 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради, та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у квітні 2024 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
17 квітня начальник загального відділу Надія Бортнік взяла участь у презентації результатів другого дослідження стану прозорості міст під час повномасштабної війни «Прозорість під обстрілами: чи досягли міста прогресу?», проведеного у межах програми «Transparent cities / Прозорі міста». За підсумками цього дослідження місто Луцьк опинилося в категорії «частково прозорих» міст. Статус «частково прозорих» отримали також 23 міста України, решта 52 – «непрозорі», а прозорими у 2023 році стали п’ять міст.
Також з метою підвищення кваліфікації у звітному періоді начальником відділу пройдено програму професійного навчання у формі онлайн-навчання «Державна мова».
Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Загальний відділ
777 943