Звіт про роботу загального відділу протягом лютого 2018 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом лютого 2018 року організовано проведення 2 засідань виконавчого комітету міської ради.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 170 рішень виконавчого комітету та 49 розпоряджень міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 1062 документів вхідної кореспонденції.
Зареєстровано та відправлено 685 документів вихідної кореспонденції.
Зареєстровано та доведено до відома виконавців 6 доручень секретаря міської ради та заступників міського голови.
У лютому 2018 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 67 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 53 запити; поштою – 1; подано громадянами особисто – 13).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 51, ЗМІ – 13, громадських організацій – 3.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» три запити було перенаправлено належним розпорядникам інформації в цілому та шість – в частині питань.
Під час розгляду двох запитів, що стосувались надання великого обсягу інформації та пошуку її серед значної кількості даних, було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
16 лютого загальним відділом спільно з відділом програмно-комп’ютерного забезпечення в залі засідань міської ради проведено нараду, що стосувалась змін до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, які були внесені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2017 №1100. На нараді обговорювались проблемні питання, що виникають у зв’язку із появою нових наборів даних.
Загальний відділ 777948