Звіт про роботу загального відділу протягом лютого 2019 року
Загальним відділом Луцької міської ради протягом лютого 2019 року організовано проведення 3 засідань виконавчого комітету міської ради.
Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 140 рішень виконавчого комітету та 55 розпоряджень міського голови.
Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 660 документів вхідної кореспонденції.
Опрацьовано та відправлено 589 документів вихідної кореспонденції.
Опрацьовано та доведено до відома виконавців 4 доручення секретаря міської ради та заступників міського голови.
У лютому 2019 року в загальному відділі Луцької міської ради зареєстровано 88 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 82 запити; подано громадянами особисто – 6).
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 72, громадських організацій – 15, ЗМІ – 1.
27 запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», один – в частині розгляду питань.
Під час розгляду двох запитів, що стосувались надання великого обсягу інформації та пошуку її серед значної кількості даних, було застосовано норми п. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачають продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.
20 лютого на засіданні виконавчого комітету була розглянута інформація про стан виконавської дисципліни у виконавчих органах міської ради за підсумками 2018 року
Загальний відділ 777 943