1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 11.03.2021 №1-5/47 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом лютого 2021 року

Загальним відділом Луцької міської ради у лютому 2021 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті міської ради та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпоряджень міського голови загальним відділом протягом лютого 2021 року було організовано проведення двох чергових та одного позачергового засідання виконкому.

01 лютого відбулося позачергове засідання виконавчого комітету, на якому розглянуто та ухвалено п’ять рішень, що стосувались встановлення тарифів (постачання теплової енергії, гарячої води) з метою приведення їх до економічно обґрунтованого рівня по причині зростання вартості тарифів на розподіл природного газу.

Чергові засідання виконавчого комітету відбулися 03 та 17 лютого.

На розгляд засідання виконавчого комітету 03 лютого загальним відділом було підготовлено проєкт порядку денного з 98 питань.

На засіданні було затверджено новий графік прийому громадян з особистих питань керівниками міської ради, виконавчих органів міської ради, старостами сіл та старостинського округу.

Всього ухвалено 98 рішень, зокрема щодо захисту прав та інтересів дітей – 30, містобудування та торгівлі – 10, майна комунальної власності – 4, підприємництва – 29, транспорту – 1, соціальної політики – 3, реклами – 5, житлових питань – 6, захисту прав недієздатних – 2, програм – 2,   будівництва – 1, організаційних питань – 3, звітів про роботу – 2.

На розгляд засідання виконавчого комітету 17 лютого загальним відділом було підготовлено проєкт порядку денного з 94 питань. Під час формування порядку денного було включено чотири додаткових питання.

На засіданні було затверджено нову редакцію Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради, підготовленого та внесеного на розгляд виконавчого комітету загальним відділом. При підготовці Регламенту були враховані пропозиції, надані членами виконкому та виконавчими органами міської ради.

Всього на засіданні ухвалено 94 рішення, зокрема щодо захисту прав та інтересів дітей – 31, містобудування та торгівлі – 2, майна комунальної власності – 2, благоустрою – 7, підприємництва – 21, транспорту – 6, соціальної політики – 4, реклами – 1, охорони здоров’я – 2, захисту прав недієздатних – 1, освіти – 1, програм – 4, економіки –3, бюджету – 6,  туризму – 1, організаційних питань – 1, звітів про роботу – 1.

За результатом розгляду питань, винесених на засідання виконавчого комітету у лютому міський голова дав 5 протокольних доручень. Через систему електронного документообігу протокольні доручення були доведені загальним відділом до відома виконавців.

Загалом у лютому 2021 року загальним відділом зареєстровано 197 рішень виконавчого комітету та п’ять проєктів рішень. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань та 41 розпорядження міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.

Зокрема розпорядженнями міського голови затверджено перелік заходів з організації в Центральному парку культури та відпочинку імені Лесі Українки зимового дозвілля «Сніжна зима – 2021», відзначення 150-річчя від дня народження Лесі Українки та інших заходів, проведених у лютому.

У рамках партнерських відносин між містами-побратимами Луцьком та Волновахою видано розпорядження міського голови про проведення турніру з футзалу серед ветеранів пам’яті Миколи Романюка.

Протягом лютого 2021 року зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 754 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 198 звернень, поштою – 164, здано наручно – 251. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 49 листів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 92.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 494 документи вихідної кореспонденції.

Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у січні пройшов 21 вхідний лист та зареєстровано 14 вихідних листів.

Опрацьовано та доведено до відома виконавців 4 доручення міського голови, 2 доручення заступника міського голови.

У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 50 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Загальним відділом було зібрано та узагальнено інформацію для надання відповіді на запит Дацко О. щодо кількості реалізованих інструментів прямої участі громадян у місцевому самоврядуванні (громадські слухання, збори громадян, звернення, петиції) за 2014–2020 роки. Звіт про роботу із запитами на інформацію у лютому 2021 року розміщено на сайті міської ради.

03 лютого начальник відділу Бортнік Н.С. та головний спеціаліст відділу Нагурна І.П. взяли участь у навчанні за короткостроковою програмою: «Фінансовий контроль як інструмент антикорупційної політики. Електронне декларування» для посадових осіб, депутатів Луцької міської ради, керівників комунальних підприємств міста через платформу Zoom.

05 лютого головний спеціаліст відділу Литвинчук Н.О. взяла участь у воркшопі в режимі Zoom-конференції у рамках проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах (TAPAS)» на тему «Відкриті дані: Нові можливості Єдиного державного порталу. Вплив відкритих даних».

З 23 лютого по 04 березня 2021 року начальник відділу Бортнік Н.С. взяла участь у дистанційному навчанні через платформу Google Meet за програмою «Українське ділове мовлення», яке проводив Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету.

Працівниками відділу було надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.

 

Загальний відділ 777 943