Звіт про роботу загального відділу протягом лютого 2023 року
Загальним відділом Луцької міської ради у лютому 2023 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови протягом лютого 2023 року загальним відділом було організовано одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету.
Всього у лютому зареєстровано 113 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 50 рішень, містобудування і підприємництва – 13, демонтажу – 9, транспорту – 7, майна – 6, реклами – 6, економіки і тарифів – 3, житлових питань – 3, комунальних підприємств – 3, освіти – 3, соціальної політики – 2, загальних питань – 2, бюджету – 1, захисту прав недієздатних – 1, Програми – 1, житлово-комунального господарства – 1, охорони здоров’я – 1, цивільного захисту – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 20 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкції з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).
Відповідно до розпоряджень міського голови затверджено:
Положення про комісію для комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг та її склад;
списки спортсменів, яким призначаються стипендії на 2023 рік.
Організовано та проведено заходи з вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні.
Відповідно до розпорядження міського голови від 02.02.2023 № 28 "Про проведення перевірки наявності документів, що містять службову інформацію" 22 лютого 2023 року загальним відділом організовано та проведено засідання комісії з питань роботи із службовою інформацією.
Протягом лютого зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 631 документа вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 212 звернень, поштою – 114, здано особисто – 161. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 53 листи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 91.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 424 документи вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, у лютому таку перевірку пройшло 22 вхідних листи та зареєстровано п’ять вихідних листів.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців три доручення міського голови та одне доручення заступника міського голови, керуючого справами виконкому.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 23 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у лютому 2023 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
27–28 лютого начальник відділу Бортнік Надія та головний спеціаліст відділу Демидюк Ірина взяли учать в онлайн-тренінгу на тему: «Доступ до публічної інформації в умовах війни».
У лютому завершено опрацювання наданих виконавчими органами міської ради підсумкових записів про категорії та кількість справ, заведених у минулому році, узагальнено та внесено дані у зведену номенклатуру справ на 2022 рік.
Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Загальний відділ
777 943