Звіт про роботу загального відділу протягом липня 2021 року
Загальним відділом Луцької міської ради у липні 2021 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті міської ради та виконавчих органах міської ради.
Відповідно до розпоряджень міського голови протягом липня було організовано проведення двох чергових та двох позачергових засідань виконкому.
Усього у липні зареєстровано 171 рішення виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 77, містобудування і підприємництва –33, майна комунальної власності – 18, транспорту – 7, соціальної політики – 4, реклами – 12, житлових питань – 6, захисту прав недієздатних – 1, тарифів – 2, економіки – 1, торгівлі - 4, загальних питань – 3, програм – 1, житлово-комунального господарства – 1, екології – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 28 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
Зокрема, розпорядженнями міського голови затверджено:
- склад комісії для перевірки готовності закладів освіти до нового 2021-2022 навчального року;
- склад комісії з проведення конкурсу на оформлення права користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності;
- склад аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації, що належить Луцькій міській територіальній громаді.
Відповідно до розпоряджень міського голови відбулось вшанування пам’яті жертв Другої світової війни, створено та забезпечено функціонування фан-зони для перегляду матчів 1/4 фіналу чемпіонату Європи з футболу 2020 року, забезпечено організацію і проведення чемпіонату Української дрег-рейсинг федерації та розпочато реалізацію соціального проєкту «Міцна здорова сім’я – запорука процвітання країни!».
Протягом липня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 711 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 178 звернень, поштою – 150, здано наручно – 218. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 57 листів, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 108.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 700 документів вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, таку перевірку у липні пройшло 36 вхідних листів та зареєстровано 15 вихідних листів.
Опрацьовано, доведено до відома виконавців 3 доручення міського голови та 4 доручення заступника міського голови.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 50 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у липні 2021 року розміщено на сайті міської ради.
Працівниками відділу було надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.
Загальний відділ 777 943