Звіт про роботу загального відділу протягом липня 2022 року
Загальним відділом Луцької міської ради у липні 2022 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
У зв’язку з введенням воєнного стану на території України, відповідно до розпоряджень міського голови протягом липня 2022 року загальним відділом було організовано в режимі відеоконференції одне чергове та три позачергових засідання виконавчого комітету.
Всього в липні зареєстровано 95 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 38 рішень, містобудування і підприємництва – 18, житлових питань – 7, транспорту – 6, демонтажу – 5, реклами – 5, загальних питань – 3, соціальної політики – 3, бюджету – 2, економіки – 2, екології – 1, захисту прав недієздатних – 1, майна міської комунальної власності – 1, комунальних підприємства – 1, культури – 1, освіти – 1.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.
Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 22 розпорядження міського голови з основної діяльності, погоджені відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, враховуючи Указ Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» розпорядження міського голови стосувались організації роботи виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств, організацій (установ, закладів), забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади та надання соціальних послуг в умовах воєнного стану.
Відповідно до розпоряджень міського голови:
створено комісію з обстеження закладів освіти на предмет готовності до організації навчання та забезпечення безпеки учасників освітнього процесу;
організовано проведення благодійного турніру з дворового футболу «Наближаємо перемогу» та спортивну акцію «Біжу за Азовсталь».
Протягом липня зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 503 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 191 звернення, поштою – 66, здано особисто – 95. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшов 41 лист, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 110.
Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 340 документів вихідної кореспонденції.
Загальний відділ здійснює перевірку внутрішніх загальних листів, що надходять на розгляд міського голови та заступників міського голови від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Зокрема, у липні таку перевірку пройшло 19 вхідних листів та зареєстровано п’ять вихідних листів.
У загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 14 запитів на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у липні 2022 року розміщено на офіційному сайті міської ради.
Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту роботи виконавчого комітету.
Загальний відділ 777 943