1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 10.08.2023 №1-5/128 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом липня 2023 року

Загальним відділом Луцької міської ради протягом липня 2023 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпорядження міського голови у липні 2023 року загальним відділом було організовано одне чергове засідання виконавчого комітету.

Всього у липні зареєстровано 98 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 43 рішення, містобудування і підприємництва – 14, транспорту – 8, реклами – 6, житлових питань – 6, благоустрою – 3, соціальних питань – 3, майна комунальної власності – 3, економіки, режимів роботи – 2, комунальних підприємств – 2, тарифів – 2, житлово-комунальних підприємств – 2, захисту прав недієздатних – 2, юридичних питань – 1, освіти – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 32  розпорядження міського голови з питань основної діяльності та одне розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).

Розпорядженнями міського голови затверджено:

Положення про архіви виконавчих органів Луцької міської ради;

інструкції з охорони праці для відповідального чергового технічного сектору господарсько-технічного відділу та для плавця-рятувальника під час чергування та виконання рятувальних робіт на водних об’єктах.

Відповідно до розпоряджень міського голови організовано проведення:

тренінгів та інтерактивів «Безпечна поведінка» для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, із залученням громадських та благодійних організацій;

XVII Всеукраїнських змагань зі спортивної ходьби «Луцька десятка»;

благодійного концерту музичного гурту «ТНМК» на площі Героїв Майдану.

Протягом липня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 650 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 212 звернень, поштою – 117, здано особисто – 138. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 54 документи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 129.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 460 документів вихідної кореспонденції.

За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 26 вхідних листів від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано три вихідних внутрішніх загальних листи.

Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців одне доручення заступника міського голови, керуючого справами виконкому.

На виконання трьох адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії рішень виконавчого комітету.

У звітному періоді зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 44 запити на інформацію, що надійшли на адресу Луцької міської ради. Звіт про роботу із запитами на інформацію у липні 2023 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

На виконання Програми адаптації новопризначених працівників протягом липня проведено заходи та ознайомлено з Інструкцією з діловодства та Регламентом одного новопризначеного працівника департаменту житлово-комунального господарства.

З метою підвищення кваліфікації у звітному періоді працівниками відділу пройдено програми професійного навчання у формі онлайн-навчань на теми: «Корпоративна (організаційна) культура публічних службовців», «Розвиток емоційного інтелекту та формування емоційної компетентності публічних службовців», «Доброчесна громада».

Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.

 

Загальний відділ 777 943