1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 14.08.2024 №1-5/134 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом липня 2024 року

Загальним відділом Луцької міської ради протягом липня 2024 року на належному рівні організовано роботу з документами у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.

Відповідно до розпоряджень міського голови у липні 2024 року загальним відділом було організовано одне чергове та одне позачергове засідання виконавчого комітету.

Всього у липні зареєстровано три проєкти та 165 рішень виконавчого комітету міської ради. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 103 рішення, містобудування і підприємництва – 18, реклами – 12, житлово-комунального господарства і діяльності комунальних підприємств – 6, житлових питань – 6, транспорту – 5, економіки та режимів роботи – 5, соціальних
питань – 3, майна комунальної власності – 3, юридичних питань – 1, міжнародної діяльності – 1, охорони здоров’я – 1, загальних питань – 1.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення оприлюднено на офіційному сайті Луцької міської ради.

Протягом звітного періоду у загальному відділі зареєстровано 85 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та одне розпорядження з адміністративно-господарських питань, погоджених відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді (далі – Інструкція з діловодства) та Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради (далі – Регламент).

Розпорядження міського голови стосувались забезпечення життєдіяльності міської територіальної громади, надання соціальних послуг в умовах воєнного стану та передачі матеріальних цінностей підрозділам Збройних Сил України.

Відповідно до розпоряджень міського голови проведено соціально-просвітницькі заходи у співпраці з громадською організацією «Шлях до надії» та турнір з мініфутболу серед команд Луцької міської територіальної громади «Кубок міського голови – 2024».

Розпорядженнями міського голови було створено:

комісію для проведення категоріювання об’єкта електронно-обчислювальної техніки та обстеження середовища функціонування автоматизованої системи класу 1;

робочу групу з формування Муніципального енергетичного плану Луцької міської територіальної громади до 2030 року;

робочу групу з реалізації Плану дій сталого енергетичного розвитку та клімату Луцької міської територіальної громади до 2050 року.

Протягом липня у загальному відділі зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 877 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 311 звернень, поштою – 127, здано особисто – 257. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло 64 документи, по системі електронного документообігу АСКОД із Волинської обласної державної адміністрації – 118.

Здійснено перевірку на відповідність Інструкції з діловодства та Регламенту, зокрема щодо вимог підготовки електронного проєкта документа, опрацьовано та відправлено адресатам 472 документи вихідної кореспонденції.

За результатом перевірки внутрішніх загальних листів на розгляд міському голові та заступникам міського голови пройшло 17 вхідних листів від керівників комунальних підприємств та старост, що є користувачами системи електронного документообігу. Здійснено перевірку, опрацьовано та зареєстровано сім вихідних внутрішніх загальних листів.

Опрацьовано, зареєстровано та доведено до відома виконавців одне доручення міського голови, одне доручення заступника міського голови та одне доручення заступника міського голови, керуючого справами виконкому.

На виконання шістьох адміністративних послуг, що надаються відділом, надано належним чином засвідчені копії розпоряджень міського голови, рішення виконавчого комітету міської ради та витяги з рішень виконкому.

У звітному періоді зареєстровано 31 запит на інформацію. Усі запити опрацьовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів їх розгляду. Звіт про роботу із запитами на інформацію у липні 2024 року розміщено на офіційному сайті міської ради.

Протягом 05–07 липня 2024 року в партнерському місті Хелм (Республіка Польща) начальник загального відділу Надія Бортнік у складі делегації Луцької міської ради взяла участь у офіційних заходах з нагоди відзначення Днів міста.

15–17 липня 2024 року заступник начальника відділу Демидюк Ірина успішно пройшла онлайн-навчання на тему «Мовнокомунікативний практикум для публічних службовців».

Працівниками відділу надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Регламенту.

 

Загальний відділ
777 943