1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт про роботу виконавчого органу
Чинний
Звіт про роботу виконавчого органу від 12.12.2018 м. Луцьк

Звіт про роботу загального відділу протягом листопада 2018 року

Загальним відділом Луцької міської ради протягом листопада 2018 року організовано проведення 4 засідань виконавчого комітету міської ради (2 – чергових, 2 – позачергових).

Взято участь у розробці, проведено експертизу на відповідність Інструкції з діловодства, Регламенту роботи виконавчого комітету, чинним нормативним документам, зареєстровано 180 рішень виконавчого комітету та 60 розпоряджень міського голови.

Зареєстровано, забезпечено облік та контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 1259 документів вхідної кореспонденції.

Зареєстровано та відправлено 785 документів вихідної кореспонденції.

Зареєстровано та доведено до відома виконавців 7 доручень секретаря міської ради та заступників міського голови.

У листопаді 2018 року в загальному відділі Луцької міської ради  зареєстровано 110 запитів на інформацію (електронною поштою надійшло 88 запитів, подано громадянами особисто – 20, поштою – 2).

За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних   осіб – 84, ЗМІ – 12, громадських організацій – 11, юридичних осіб – 2, об’єднань громадян – 1.

За результатами моніторингу забезпечення «права знати» органами місцевого самоврядування, який здійснив Центр «Ейдос» з серпня по листопад 2018 року Луцька міська рада посіла першість серед міських рад обласних центрів та має найвищий рівень відкритості у наданні публічної інформації у відповідь на запити – 100%.

16 листопада загальним відділом спільно з управлінням інформаційно-комунікаційних технологій організовано та проведено навчання для працівників виконавчих органів міської ради щодо схеми проходження документів в системі електронного документообігу «АСКОД».

 

        

Загальний відділ 777947, 777948